Jump to content

Antenne

Guest Em

Recommended Posts

Noen som vet om alle antenner passer til alle modeller på 124-serien? Har en ødelagt Hirschman(?) på min 93 280TE. Tror jeg må bytte hele stasen med motor og alt. Egentlig bare antenna og delen på "antennehuset" som antenna glir ned i som er ødelagt, men alt ser så dårlig ut at det sikkert er best å bytte hele. Finner masse slike på nettet, men det er sikkert 100 forskjellige delenummere. Min står det 124 820 16 75 på, men den finner jeg ingen steder. Lurer derfor på om f.eks 129 860 18 09 kan passe. Fant den her: http://oemeurodirect.regalbuilt.com/photos/large/AUTA2030B.jpg

Noen som evt vet om noen gode nettbutikker den kan kjøpes?

Takknemlig for svar!

Noen som vet om alle antenner passer til alle modeller på 124-serien? Har en ødelagt Hirschman(?) på min 93 280TE. Tror jeg må bytte hele stasen med motor og alt. Egentlig bare antenna og delen på "antennehuset" som antenna glir ned i som er ødelagt, men alt ser så dårlig ut at det sikkert er best å bytte hele. Finner masse slike på nettet, men det er sikkert 100 forskjellige delenummere. Min står det 124 820 16 75 på, men den finner jeg ingen steder. Lurer derfor på om f.eks 129 860 18 09 kan passe. Fant den her: http://oemeurodirect.regalbuilt.com/photos/large/AUTA2030B.jpg

Noen som evt vet om noen gode nettbutikker den kan kjøpes?

Takknemlig for svar!

Jeg har fått antenna fra en S-klasse til min '92-modell. I papirene sto det at for å montere den på en bil produsert etter en viss dato i 1993 trengte man et adaptersett.

Hei. Sjekk med auto trio de har antenner od deler.

har selv enn 300te 4matic 93mod byttet hele stasen når jeg kjøpte bilen brukt etter det så har jeg bestilt opp et par antenner for og ha på lager hjemme. for det er som regel bare antenna som går i stykker og det er lett og skifte