Geggi Posted June 18, 2006 Share Posted June 18, 2006 Vaske Bakke http://n24.no/boers-og-finans/article1355562.ece Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olav Posted June 18, 2006 Share Posted June 18, 2006 Godt valg av vaske-Bakke. Det står at det går 4 i Norge. Denne, Stordalen, han på Hurtigruta Carglass og en til. Hvem er det tro? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olav Posted June 21, 2006 Share Posted June 21, 2006 Godt valg av vaske-Bakke. Det står at det går 4 i Norge. Denne, Stordalen, han på Hurtigruta Carglass og en til. Hvem er det tro? :oops: Har du bytta ut omega'n? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geggi Posted June 21, 2006 Author Share Posted June 21, 2006 Var innom et tysk nettsted idag som meldte på hovedsiden at det er endel problemer med SLRen. Regner med de har noen reisedøgn de gutta som er øremerket som personlige mekanikere for disse bileierne..... Husker selvsagt ikke hva nettstedet het.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geggi Posted July 11, 2007 Author Share Posted July 11, 2007 Hvor mange SLR er det egentlig som går her til lands? Så 2 stk på Rivieraen nylig og begge var svarte. Har ennå kink i nakken etter de Ikke feil å sitte på her heller http://www.mclaren.com/interactive/video_hotlaps.php Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olav Posted July 11, 2007 Share Posted July 11, 2007 Han som hadde med SLR'n på stjerneløpet i år nevnte det, men med min teflonhjerne er jeg ikke helt sikker. Men jeg mener han sa at det var solgt 6 nye, og at 2 av dem gikk på eksport. Såvidt jeg har funnet ut står den registrert på denne karen. :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geggi Posted July 12, 2007 Author Share Posted July 12, 2007 I følge Biltilsynet er det Santander Consumer Bank AS, Bærum som står som eier. De er sponsor hos McLaren. Neste EU-kontroll er i oktober 2010 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts