Geggi Posted June 18, 2006 Share Posted June 18, 2006 http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=7425721&sid=8aL4KmBGo856873&pos=18&tot=1502 Eller er det folk som faktisk liker dette...... (må vel kanskje være noen) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted June 18, 2006 Share Posted June 18, 2006 Det går en sånn som drosje i Oslo... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olav Posted June 18, 2006 Share Posted June 18, 2006 Lorinser har etter mitt syn noe av det dårligste designet på sin styling av de store tyske merkene. Når de andre går mere mot det enkle og diskrete kliner de til med det vulgære. Nesten som Gemballa på 80-tallet. Spesielt grillen er fæl på denne, men jeg har heller ikke sansen for gjellene på forskjermene. Bakenden kan til nød gå an. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CHARLIE Posted June 18, 2006 Share Posted June 18, 2006 Jeg syntes denne var helt RÅ!! Men jeg måtte ha fjernet den SINNSYKT stygge grillen foran!!!!!!! (Må vel være den styggeste grillen som noen gang er laget til Mercedes???) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 2271 Posted June 18, 2006 Share Posted June 18, 2006 Jeg syntes denne var helt RÅ!! Men jeg måtte ha fjernet den SINNSYKT stygge grillen foran!!!!!!! (Må vel være den styggeste grillen som noen gang er laget til Mercedes???) Huff.. ja, jeg deler faktisk Charlie sitt syn... Grillen var direkte motbydelig... som om det var noe som bare var limt uttapå det som egentlig skal være der.... sett sånn grill-hette for vinterbruk? Men stylingen synes jeg faktisk passet til bilen.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RuneT Posted June 18, 2006 Share Posted June 18, 2006 Jeg ble litt usikker her...... Grillen er vi helt enige om. Stygg! Resten var ikke så ille, men jeg synes den er mer harry enn den burde være. Dette er en 270cdi, og er vel ingen racerbil. Synes egentlig ikke noe om et får i ulveklær uansett. Da er det bedre omvendt... Eller best: ulv i ulveklær som slr... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted June 19, 2006 Share Posted June 19, 2006 Synes egentlig ikke noe om et får i ulveklær uansett. Da er det bedre omvendt... Denna så ikke ut som verken det ene eller det andre. Den så bare ut som en bil noen har døtta et lass plastikk på. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts