Ms V-max Posted June 15, 2006 Share Posted June 15, 2006 Da nærmer årets Tysklandstur seg, og vi besøker Daimler Chrysler Community!: http://www.dc-community.de/treffen.html Som de foregående Tysklandsturene tar vi Kiel fergen. Fra Kiel til Haltern am See er det omlag 40 mil (ca 3 timer kjøring). Selve treffdagen, Lørdag 12. august er det duket for bl.a utstilling og livekonsert på kvelden. Vi satser på grillfest hos Steve i år også! Mer nøyaktig program vil komme!! For sp.mål eller innspill send meg en mail: tusu@online.no Her er noen bilder fra MBE-turen til Harsewinkel i fjor. DETTE ER VERDT Å FÅ MED SEG!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted June 16, 2006 Share Posted June 16, 2006 Jeg leser på plakaten: sexycarwash og tabledance... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ms V-max Posted June 16, 2006 Author Share Posted June 16, 2006 Ja, det er bedre tilrettelagte aktiviteter for de store "barna" på dette treffet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Condor Posted June 16, 2006 Share Posted June 16, 2006 Hm...dette ser veldig ok ut. Jeg lurer bare på .... hvor lenge har reisefølge fra MB-E tenkt å være der nede? Kanskje en viss hm..."nonne" kan si noe om det? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geggi Posted June 18, 2006 Share Posted June 18, 2006 Mange som skal nedover? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CHARLIE Posted June 18, 2006 Share Posted June 18, 2006 Mange som skal nedover? Helt sikkert IKKE du ihvertfall!!!! :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ms V-max Posted June 18, 2006 Author Share Posted June 18, 2006 Foreløpig er 7 biler påmeldt; men jeg håper vi passerer 10 biler. Det hadde vært morro! De foregående tysklandsturene har vi tatt båten ned på torsdag og opp igjen på mandag, dvs. hjemme igjen på tirsdag. Men i år tror jeg vi blir en dag eller to lengre, siden vi tar en ekstra overnatting på treffplassen og ønsker å få til en grillkveld hos Steve og familien i Nederland. Det er også Vallåkra-treff helga etter, og enkelte har luftet ideen om å få med seg dette på vei hjem fra Tyskland. Jeg oppfordrer alle som har anledning å møte på "Kontoret" (Mc Donalds på Østre Aker) i morgen, fra kl 18 for en liten prat! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Condor Posted June 18, 2006 Share Posted June 18, 2006 Dægern....sjekka hvor Haltern am See er...og fant nettopp ut til min store overraskelse at jeg har vært der før .....har kjørt forbi mange ganger da jeg bodde Brussel..... Jeg har lyst til å være med på denne turen...men....lurer på om jeg skal dra en del dager før dere ned, slik at jeg kan ta en service i Hamburg......på det stedet jeg var på i fjor.....hm..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronnie Westpold Posted June 19, 2006 Share Posted June 19, 2006 Tror grilling hos Steve utgår nå som det er sexycarwash og tabledance 3 timer på 40 mil midt i fellesferien er vel litt optemistisk også kansje. Dette er vel også et stykke fra der hvor Steve bor?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted June 19, 2006 Share Posted June 19, 2006 Dette er vel også et stykke fra der hvor Steve bor?? Ser ut til å bare være litt over 80 km i følge ViaMichelin.com Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olav Posted June 19, 2006 Share Posted June 19, 2006 Dæven, er det der det er. Det var sagt at det var i utkanten av Berlin, men det var vel å ta litt i. Er da bare en svipptur bort til Steve derfra. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geggi Posted June 19, 2006 Share Posted June 19, 2006 Hvor bor Steve? Nederland? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted June 20, 2006 Share Posted June 20, 2006 Hvor bor Steve? Nederland? Ja. Ikke så langt unna Lichtenvoorde og Groenlo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geggi Posted June 20, 2006 Share Posted June 20, 2006 Å jaaa, der ja..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olav Posted June 20, 2006 Share Posted June 20, 2006 Er det ikke like ved Amsterdam tro? :lol: MAX??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted June 20, 2006 Share Posted June 20, 2006 Er det ikke like ved Amsterdam tro? :lol: MAX??? Amsterdam er på veien hjem til Norge ja... Eller kanskje ikke... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geggi Posted June 21, 2006 Share Posted June 21, 2006 Hvem er disse 7 som allerede er påmeldt? Hvordan er innlosjeringen der nede? Ja, jeg vet at det skal komme mer info, men jeg er bare litt utålmodig Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted June 21, 2006 Share Posted June 21, 2006 Hvordan er innlosjeringen der nede? Det er ingen som har vært på dette treffet før, så det vet vi jo ikke. Hvis vi drar til Nederland er det et koselig lite hotell der. Helt ålreit standard. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geggi Posted June 21, 2006 Share Posted June 21, 2006 Ikke for å mase, men noe kan tyde på at det er avlyst eller...? Logget meg inn på kalenderen til http://www.w210-forum.de/ etter først å ha registrert meg som bruker der og da stod det "kein treffen in Haltern" ..... men ikke vet jeg..... ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sven Håkon Posted June 21, 2006 Share Posted June 21, 2006 Kanskje dette kan være et alternativ: Treff i Nederland 26.august Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted June 21, 2006 Share Posted June 21, 2006 Kanskje dette kan være et alternativ: Treff i Nederland 26.august Interessant! Men det er jo selvsagt uka etter at jeg har hatt ferie da... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 1042 Posted June 21, 2006 Share Posted June 21, 2006 Kanskje noen burde spurt om det er tilfelle at treffet er avlyst. Kunne tenke meg å reise på treff i utlandet, men krever litt penger. Noen som aner hva det kan komme på med overnatting, ferje, bompenger og mat? Drivstoff går så mye av gjennom bilen min iløpet av ett år, så en svipptur til sydvesttyskland eller nederland vil jeg ikke merke engang. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted June 22, 2006 Share Posted June 22, 2006 Kanskje noen burde spurt om det er tilfelle at treffet er avlyst. Vi kan jo forholde oss til infoen som ligger på hjemmesiden til treffet også: http://www.dc-community.de/treffen.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geggi Posted June 22, 2006 Share Posted June 22, 2006 Får vel sende en mail da... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geggi Posted June 25, 2006 Share Posted June 25, 2006 Dårlig med svar på min henvendelse. Men siden det fremdeles ikke står noe om avlysning på hjemmesiden så er vel alt i orden....? Var dog litt merkelig med denne meldingen på kalenderen til 210-forumet: "kein treffen in Haltern" Jeg vil gjerne bli med på turen om det blir noe av. Da er vi vel foreløpig 8 biler? Jeg reiser fra Stavanger og kan vel møte dere i Neumunster-området? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts