IAD Posted June 13, 2006 Share Posted June 13, 2006 Hei, Etter endel kritikk av Autostern etter dårlig service, kan jeg endelig si at de har utført en god service i dag. Samtidig fikk jeg også en hyggelig telefon at rusta på bakluka blir tatt på garantien. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted June 13, 2006 Share Posted June 13, 2006 Bra at man deler positive erfaringer med firmaer også! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Enebakk Posted June 13, 2006 Share Posted June 13, 2006 Hei, Etter endel kritikk av Autostern etter dårlig service, kan jeg endelig si at de har utført en god service i dag. Samtidig fikk jeg også en hyggelig telefon at rusta på bakluka blir tatt på garantien. Ruster 211 bilene også :shock: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
IAD Posted June 14, 2006 Author Share Posted June 14, 2006 Jepp Bakluka ruster på disse. Ikke noe morsomt med rust på såpass ny bil..... Trøsten får være at det står visst ikke stort bedre til med andre bilmerker. Men i følge en som jobber med rustbehandling, så er tar i det minste MB problemet seriøst i motsetning til andre bilprodusenter. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geggi Posted June 14, 2006 Share Posted June 14, 2006 Jøss, hadde aldri trodd at vi ville få se rust på 211.... Hvertfall ikke på så nye biler. Men de er hvertfall galvanisert fra 2004 modellen. Og det er som du sier ikke bedre hos de andre merkene heller selv om det er en mager trøst egentlig. Ikke så mye som kan ruste heller etterhvert på 211 da mye er alu og plast. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts