Jump to content

Dvd i bilen.

Guest Kristian T

Recommended Posts

Guest Kristian T

Jeg har en w210 som jeg gjerne vill ha montert inn dvd spiller og to skjermer i, en i hver nakkestøtte. Noen som har gjort dette for en billig penge?

Guest amorino

Jeg er også på gang med dette prosjektet - men noen billig løsning finnes ikke!

Her er brukbare skjermer:

http://www.komplett.no/k/kl.asp?bn=10595

Og her er en grei spiller:

http://www.boomboom.no/BILSTEREO/view_product.php?product=SVDVD3

Spiller i hanskerom, DC-spilleren som forsterker og to skjermer i hver sin nakkestøtte: det bør bli bra! Tror det er mulig å sette skjermene i ramme i nakkstøttetrekk - så slipper man å skjære seg inn i orginalstøttene.

Ellers er det mye spennende under Bilstereo her - bl.a. siste nytt om X-box i bilen med bilder!

Guest oyvindth

Mange muligheter her. Hvis du vil ha et fastmontert system så finnes det skjermer og få kjøpt med festebraketter slik at du monterer de på selve "bøylene" til nakkestøttene så slipper du og lage hull i nakkestøttene. Jeg jobber litt med dette så hvis du er interessert i et tilbud så send meg en pm så kan du få en god pris! Litt avhengig av hva du ønsker, men har mange modeller og litt å velge i både av skjermer og dvd spillere

Grei pris til oss med MB vet du :D

Hei

Jeg vurderer Pioneer multimedia i bilen min. Hva er lurest å ha skjermene bak fellet inn, eller mellom selve "bøylene" ?

Mvh

Hav

Var innom Bilradiospesialisten i Bergen, de viste meg en MB med soltak hvor de hadde montert en skjerm ( for baksetepassasjerene) foran der soltaket begynner.

Bra resultat og ikke problemer med reflekser og lys utenfra.