Jump to content

Lokallag oslo grillfest søndag den 06/08 på Breivoll innerst i Bunefjorden

Johnny Antonsen

Recommended Posts

:D Hei

:D (Lokallag Oslo har åpen dag).

Stor grill kveld for helle familien på Breivoll som er en offentlig badeplass

ved sjøen innerst i Bunefjorden ved Nesset ikke så langt fra Vinterbro senteret å Tusenfryd.

Oppmøtte er ca 15.00 (Og alle reiser direkte ditt på egen hånd).

Gril og mat må også hver enkelt ordne selv.

Dette er en gylden mulighet for medlemmer litt langveis ifra til å kombinere med en tur til Tusenfryd. Eller kanskje en harry tur til Sverige.

8) Forbeholder att det er godt vær selvfølgelig  8)

Spørsmål om turen kan retes direkte til meg på 91110074.

Max. Oppmøte

• 1 month later...

Hei

Er det ingen som skal være med ditt heller. ??. Må si att dette skuffer litt gitt. Er det ingen som vil ta med familliene for og bade og grille i sosialt samvær med klubben. ??.

Max. Oppmøte

Er dette annonsert noe annet sted enn her på forumet? Det er jo knapt folk innom her for tida.

Nå er det i hvertfall lagt ut på forsiden! :)

Jeg kommer gjerne!

Er ikke 100% sikker på om jeg rekker det, men går det bra, så kan jeg jo ta med junior og komme en tur. litt kjedelig om vi blir sittende alene der, men.

Hei

Det er kjempe bra att dere kommer. Tok også opp dette på mandags møtet og det der ut som det ble noen der som også skulle komme så da satser jeg på att det blir noe av og jeg vil komme uansett

Nøyaktig vei beskrivelse er som følger:

Kjør til å Tusenfryd og fortsett i retning mott nesodden og når du har passert forbi Vinterbro senteret så kommer du til sjøen etter ca 1-2 km. Det ligger en kiosk der også å der skal dere kjøre inn på plassen å da vil dere se en båt marina litt lenger inn og da skal dere følge veien som går på oversiden av den innover et par 100 metter til dere får et jorde på venstre side som dere kan parkere på. Eller enda lettere er å kjøre videre et par 100 metter og parkere på en parkerings plass som også ligger på venstre side hvis det er ledig. Gå deretter ned til sjøen/stranda hvor det er en digger gress slette og der vil dere finne oss.

MAAAAAX  OPPMØTE

Hei

Vi ble ikke så mange som vi håpet på men vi hadde det trivelig og ikke minst synsykt vaaaaaaarmt for oss som kom denne søndagen.

Inge og Heidi var der og Alexander og Stine med barn og jeg og Heidi med barna var de som møte opp denna gangen noe som er trivelig meeeeen litt for litte til og legge mye jobbing med det.

Må vel kunne si att det ikke frister så mye lenger og bruke noe særlig tid på å legge til rette for fammillie samenkomster for medlemmer i Oslo og omegn da det ser ut til att ikke er noe veldig stor innteresse for dette blant våre medlemmer etter att flere forskjelige aktivitetter er utprøvd. noe jeg personlig synest er synd men som bare ser ut til og være fakta desverre.

Max.R

Må vel kunne si att det ikke frister så mye lenger og bruke noe særlig tid på å legge til rette for fammillie samenkomster for medlemmer i Oslo og omegn da det ser ut til att ikke er noe veldig stor innteresse for dette blant våre medlemmer etter att flere forskjelige aktivitetter er utprøvd. noe jeg personlig synest er synd men som bare ser ut til og være fakta desverre.

Max.R

Jeg tror fortsatt problemet er at for få får beskjed når sånt er planlagt. Jeg fikk desverre ikke mulighet til å være med i går. Var litt for mye annet som skjedde i heelt feil retning.