Guest stein idar aasen Posted June 11, 2006 Posted June 11, 2006 Har en 300td 92mod som har to problemer, det ene er vibrasjon under bilen ved en viss turtall kjøring, og det andre mest vesentlige er at bilen holder igjen noen ganger og røyklegger alt som er bak meg. bilen er gått 250.000km.... Probleme merkaer man vist man f.eks. ligger gjamt i 60 merker du at bilen holder igjen og begynner på en svak måte og fuske, da ma jeg gi mere gass for å ungå dette. kan det være noe med dysene???? eller kan det være falsk luft... Har merket at slangen som går fra hydralikk tanken og inn på pumpen fremst på motoren svetter olje så jeg må bytte slangen, tar du rundt slangen blir du full av olje, men det synker ikke noe olje nivå på tanken. bilen fremstår som et prakt eksemplar uten fnugg av rust og er topp utstyrt med skinn seter, el. vinduer, ac, cruise controll, el bagasje luke lokker og mere så denne bilen er veært å ta vare på. håper noen av dere har noen erfaringer med dette, for å sette den på mb verksted for feilsøking koster flesk Quote
FrodeS Posted June 12, 2006 Posted June 12, 2006 Har en 300td 92mod som har to problemer, det ene er vibrasjon under bilen ved en viss turtall kjøring, og det andre mest vesentlige er at bilen holder igjen noen ganger og røyklegger alt som er bak meg. bilen er gått 250.000km.... Probleme merkaer man vist man f.eks. ligger gjamt i 60 merker du at bilen holder igjen og begynner på en svak måte og fuske, da ma jeg gi mere gass for å ungå dette. kan det være noe med dysene???? eller kan det være falsk luft... Har merket at slangen som går fra hydralikk tanken og inn på pumpen fremst på motoren svetter olje så jeg må bytte slangen, tar du rundt slangen blir du full av olje, men det synker ikke noe olje nivå på tanken. bilen fremstår som et prakt eksemplar uten fnugg av rust og er topp utstyrt med skinn seter, el. vinduer, ac, cruise controll, el bagasje luke lokker og mere så denne bilen er veært å ta vare på. håper noen av dere har noen erfaringer med dette, for å sette den på mb verksted for feilsøking koster flesk æsj, her er alt fra i går blitt borte, jo. Tjærand, får du kjørt over en backup elns? (ja, jeg så det med ny server) Quote
Recommended Posts