Guest amorino Posted April 9, 2005 Share Posted April 9, 2005 Uten at jeg nødvendigvis har spenn nok til å gjennomføre dette; er det mulig å ettermontere Command i w210 - slik som på dette bildet av en w210 stv. 1997: Det ser unektelig mye tøffere ut enn Sony-anlegget mitt!! Men den telefonen kan jeg i grunnen spare meg for... he-he! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted April 9, 2005 Share Posted April 9, 2005 Uten at jeg nødvendigvis har spenn nok til å gjennomføre dette; er det mulig å ettermontere Command i w210 - slik som på dette bildet av en w210 stv. 1997: Ja. Ikke noe problem. Steve fra Nederland som pleier å være på lanstreffene våre er en mester i dette. http://www.mbenznl.com/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TEH Posted April 9, 2005 Share Posted April 9, 2005 Jeg monterte en slik en i bilen til brutter'n, en '02 E220 CDI. Selvfølgelig så trenger du nytt treverk rundt commanden. I tillegg trenger du noe som Steve kaller en "two din piece". Det er den som commanden skal skrus fast i før du setter på treverket. Å montere den var et rent lite helvete. Sikkert greit for de som vet hvordan det skal gjøres. Hele dashbordet må løsnes osv... Selve tilkoblingen var "plug and play". Eneste var GPS antennen som vi bare la innunder dashbordet etter Steve's anvisninger. Dette er snakk om en '02 mod, så om det er forskjeller i tilkoblingen, vites ikke. Jeg tror du trenger fartsimpuls fra speedometeret! Hele fornøyelsen kom på ca 13-14000 kroner, og da ble treverket kjøpt i Tyskland. Lykke til!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest CLK 230 Posted April 9, 2005 Share Posted April 9, 2005 Til de som ønsker seg diverse oppgraderinger har jeg fått bekreftet at Steve kommer på landstreffet i år også Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sven Håkon Posted April 9, 2005 Share Posted April 9, 2005 Til de som ønsker seg diverse oppgraderinger har jeg fått bekreftet at Steve kommer på landstreffet i år også Det ser dessverre ut til at han ikke får tid til dette i år, dels pga nært forestående bryllup, dels ekstremt mye å gjøre i USA.... Amorino; Ingen problemer å installere dette i din bil, men jeg er usikker på om multifunksjonsratt og instrumenthus kan monteres samtidig (varierer litt fra modell til modell)... Sjekk ut www.mbenznl.com for mer info. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Geggi Posted April 9, 2005 Share Posted April 9, 2005 Steve må jo bare ha DRØMMEJOBBEN!!! Da jeg var i California på ferie nylig ringte jeg han for å se om våre veier møttes (Surf Blau var tilfeldigvis også i "området" samtidig). Uansett, Steve var hvertfall høyt og lavt på kontinentet. Ene dagen jeg ringte var han i Detroit og neste gang var han i L.A. og skulle til San Francisco...Var det ikke så, Surf Blau?Å så skulle han til Australia synes jeg han sa....Sjefsjobb!Synd han ikke kommer til Gol, men det var ikke helt 100% sikkert sa han... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sven Håkon Posted April 10, 2005 Share Posted April 10, 2005 Stemmer det - mens jeg var innom der borte var han i New York, Washington, Detroit og LA (foruten SanFran hvor vi holdt oss mesteparten av tiden).. På den neste turen blir det sannsynligvis tur til Hawaii og Australia for å montere goodies ja.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts