Roger Solmyr Posted June 8, 2006 Share Posted June 8, 2006 Ser ut som om radiatoren til klimaanlegget på bilen min har tatt kvelden. Er det noen som har erfaring med hvor jeg billigst kan få byttet ut denne, evt hva det koster for bare radiatoren. Har en kamerat som er bilmekaniker og han kan kanskje ta på seg jobben med å bytte, men vi er usikre på hvor mye jobb dette er. Hva må for eksempel demonteres for å komme til? Ved første overblikk ser det ut som om støtfanger ++ må demonteres, er dette riktig. Håper noen har et fornuftig svar på dette, for jeg hører at det er meldt oppimot 30 varmegrader neste uke. Bilen min er en E240T Avantgarde 1998 modell. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roger Solmyr Posted June 12, 2006 Author Share Posted June 12, 2006 Ingen som har vært borti noe lignende? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted June 12, 2006 Share Posted June 12, 2006 Ingen som har vært borti noe lignende? Anbefaler deg å si hvor du bor. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sven Håkon Posted June 12, 2006 Share Posted June 12, 2006 Uten sammenligning forøvrig fikk jeg en 'Nissen' kondensator til min 190D for 1600kr hos Radiatorservice her i Stavanger. Pris hos Mercedes var såvidt jeg husker ca 4500kr. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roger Solmyr Posted June 13, 2006 Author Share Posted June 13, 2006 Ingen som har vært borti noe lignende? Anbefaler deg å si hvor du bor. Bor i Askim. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thor-Egil Andersen Posted June 13, 2006 Share Posted June 13, 2006 Sjekk her: http://www.radiatorservice.no/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roger Solmyr Posted June 15, 2006 Author Share Posted June 15, 2006 Radiatorservice skal jeg ta kontakt med. Må jeg av med støtfangeren for å komme til radiatoren, eller er det en annen vei inn? Hvordan demonteres i tilfelle støtfangeren? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts