Jump to content

Høyttaler i dør

Guest Espen

Recommended Posts

Guest 300TDT

Eller kanskje en flatskjerm på dashbordet:

skjermmercedesW124.jpg

Kan forresten rapportere at jeg fyrte opp XBOX i bilen igårkveld. :P

Har fått det meste ferdig nå, montert begge flatskjermene, kablet egen kurs (med bryter i dashbordet) bak til bagasjerommet hvor XBOX'en får strøm fra en 'XBOX Car Adapter' strømforsyning, så nå er det snart rock'n roll her.

Funka greit på testen - mer info kommer.

Guest amorino
Kan forresten rapportere at jeg fyrte opp XBOX i bilen igårkveld.

Har fått det meste ferdig nå, montert begge flatskjermene, kablet egen kurs (med bryter i dashbordet) bak til bagasjerommet hvor XBOX'en får strøm fra en 'XBOX Car Adapter' strømforsyning, så nå er det snart rock'n roll her.

BILDER; BILDER; BILDER... av alt!

Mvh

En som også vil ha dette før sommerferien!!

Guest Espen

Denne her må jo stå på konstant når skjermene ikke brukes til noe annet...

Screen3.jpg

Har ikke så mye peiling på dette området, men kan en se på TV mens den andre spiller tv-spill? Det ser forresten ut som du har glemt en skjerm til den som sitter i midten og titter bakover...

Guest 300TDT
Denne her må jo stå på konstant når skjermene ikke brukes til noe annet...
Ja' date=' laget det oppstartsbildet ved å plukke en skjermdump av den der Windows-screensaveren med roterende stjerne. Skulle fått tak i en utgave for Xbox... :wink:
Har ikke så mye peiling på dette området, men kan en se på TV mens den andre spiller tv-spill?
Ja, det kan de strengt tatt, det er jo vanlige tv-apparat det her, det er bare å velge TV istedet for AV-inngang - men jeg trenger noen slags form av tv-antenne for at dette skal fungere noenlunde. Noen som vet om rimelig (og diskret) tv-antenne for bil?
Det ser forresten ut som du har glemt en skjerm til den som sitter i midten og titter bakover...
Mja. Han er bare knapt halvannet år, så han kan enda ikke mase på gamlingen. :wink:

Ser for meg at det kanskje blir en skjerm til om jeg kommer over noe billig...

• 1 year later...

Kan forresten rapportere at jeg fyrte opp XBOX i bilen igårkveld.  :P

Du får rope hvis du svir noen deler da, har masse xbox biter for salg :-)

Drev med Chipping av dette før nemlig.. regner med att det ikke er xbox360 du har montert

Kan forresten rapportere at jeg fyrte opp XBOX i bilen igårkveld.  :P

Drev med Chipping av dette før nemlig.. regner med att det ikke er xbox360 du har montert

Hva tar du for å modde en xbox Mr.online?

X-boksen min er chippa. Men for og starte den må jeg holde inn on knappen noen sekunder for og slå den på.

Dette er tungvindt når den er montert i bagasjerommet. Går det og koble denne på et slikt vis at jeg kan slå den på fra kupen, eller med samme signalet som slår på forsterkeren?

X-boksen min er chippa. Men for og starte den må jeg holde inn on knappen noen sekunder for og slå den på.

Dette er tungvindt når den er montert i bagasjerommet. Går det og koble denne på et slikt vis at jeg kan slå den på fra kupen, eller med samme signalet som slår på forsterkeren?

tok 350 for jobb og chip, mer med ny hd selvsagt...  :-)

Trolig en aladdin chip du har da, det som er mulig, er jo å mekke en "ledning" som går fra av/på knappen og helt fram til dash....

Hvis du fiker en enkel hun/han kontakt på xbox også så har du mulighet til å bruke box utenfor bil også...

tok 350 for jobb og chip, mer med ny hd selvsagt... 

Er det med display og 2 USB porter?

En ting til, når den er chippet kan den da deles på et nettverk?

Hvor stor HD støtter den?

Bare chip, den støtter så vidt jeg vet ihvertfall 300Gb hd, samt ja, den kan brukes i nettverk...

Kan også brukes live, men med stor mulighet for å bli oppdaget av microsoft sitt live scan system....

display og usb porter ??? hva skal du med det ???

tok 350 for jobb og chip, mer med ny hd selvsagt... 

Er det med display og 2 USB porter?

En ting til, når den er chippet kan den da deles på et nettverk?

Hvor stor HD støtter den?

Bare chip, den støtter så vidt jeg vet ihvertfall 300Gb hd, samt ja, den kan brukes i nettverk...

Kan også brukes live, men med stor mulighet for å bli oppdaget av microsoft sitt live scan system....

display og usb porter ??? hva skal du med det ???

Nå skal ikke du være så nyskjerrig skjønner du  :lol:

Vurderer å bruke den som et "media senter" i en arbeidsgruppe her hjemme. Maskinen er ikke i bruk lenger, den er ikke hip hop nok lenger ser det ut til  :wink: 

Og siden den bare sammler støv kan jo pappa bruke den(kanskje)

og disse media senter maskinene har jo en startpris på ca 10k

Mer HD og info vettu Mr.online. hva slags mp3 spiller, hvilken film spilles osv osv

Vel, jeg har pleid å bruke xbox media Center, den spiller omtrent ALT som er av divx, avi, mpeg, mpg osv..

Tror ikke jeg har vært borti noe enda som ikke har spilt ok på xbox'n, du kan også koble den til pc/server og hente film/musikk via nettverk.

HD deles opp i en C drive, en E drive og en kjempe F drive, samt x, y og X men de ser du ikke... (swap områder)

Man kan gjøre som man vil mer eller mindre....