Arne Henriksen Posted November 30, 2013 Posted November 30, 2013 Har egentlig lenge vært på utkikk etter et nytt ratt til bilen min, skinnet er begynt å bli lurvete etter godt over 300'km. Hva tror folket, er dette samme grå-farge som det jeg har fra før? http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=141113284040
Deltaone Posted November 30, 2013 Posted November 30, 2013 Om du ikke blir fornøyd, så er det evt lett og fort gjort å farge det om..
Arne Henriksen Posted November 30, 2013 Author Posted November 30, 2013 Om du ikke blir fornøyd, så er det evt lett og fort gjort å farge det om.. Tja, det er kanskje det...? Ellers - prisen, er dette hva man må regne med å betale for noe sånt eller finnes det rimeligere steder å handle?
v.sorheim Posted November 30, 2013 Posted November 30, 2013 Jeg fikk pris på nytt ratt til min W211 med tre på toppen (black birdseye maple farge) fra Mbenz.nl til 325euro. Mener dette var inkludert frakt og.
Deltaone Posted November 30, 2013 Posted November 30, 2013 Om du ikke blir fornøyd, så er det evt lett og fort gjort å farge det om.. Tja, det er kanskje det...? Ellers - prisen, er dette hva man må regne med å betale for noe sånt eller finnes det rimeligere steder å handle? Skal prøve å finne en kar til deg i fra USA, han er god på fargene til Mercedes. Du får kjøpt fargesett ifra han, alt fra små rep sett til sett for å farge hele interiøret. Ved tvil sender han ut fargeprøver til kunden før bestilling. Men han var litt kjip på å sende det ut til Norge, for det kostet nesten mer i frakt enn hva jeg skulle kjøpe for, men han gjorde det fordi at jeg hadde handlet før... Men den fargen du har i bilen er nok ikke så vanskelig som det beige skinnet jeg hadde i SEC'en... Det er lett å farge selv. Du må først vaske det reint for fettstoffer, la det tørke, maskere opp det du ikke vil farge, bruke en fiberkost/børste du får med, la det tørke over natta, og gjerne gjenta det en el to ganger til. Du kan også bruke liten lakk sprøyte. Tilslutt setter du det inn med en slags skinnfett, alla klar skokrem. Jeg kjøpte ikke det ifra han, da jeg brukte et stoff som jeg har fra før. Til SEC'en jeg hadde, så farget jeg opp et ratt, og det rattet har jeg i 230e'en jeg bruker nå. Har vel kjørt mer enn 10.000 km med det rattet, og fargen sitter og er fortsatt helt strøken.. Dersom jeg ikke linker inn firmaet her snart, og du er interessert så send meg en PM. Så skal jeg se om jeg får leitet han frem
Deltaone Posted December 1, 2013 Posted December 1, 2013 Mener 95 % sikkert at det er han her: http://www.ebay.com/sch/seatsrestore/m.html?item=180316303118&pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item29fbb06f0e&vxp=mtr&rt=nc&_trksid=p2047675.l2562 Blir det aktuelt så sier du ifra så skal jeg dobbeltsjekke for deg. Han har solgt 4350 enheter på ebay, og har god rating..
Arne Henriksen Posted December 1, 2013 Author Posted December 1, 2013 OK, takk for tips. Må se om det blir handling her først... Fikk inn over 4000kr på videresalg av tunnelkrasjvideoen min, som jeg tenkte det skulle brukes på kos til bilen og meg.
Lars U. Posted December 1, 2013 Posted December 1, 2013 prøv her www.elicar.de de snakker engelsk og sender til Norge
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now