Guest 300TDT Posted April 8, 2005 Posted April 8, 2005 For de som planlegger oljeskift i Trondheimsområdet - var innom OBS! på City Syd idag, de selger nå Mobil1 SyperSynth 5W-50'n for 299,-/4liter.Løp og kjøp! Quote
Guest Espen Posted April 9, 2005 Posted April 9, 2005 Olje på matbutikken??? Sikker på at du ikke tenker på OBS Bygg litt lenger ned i gata der? Quote
Guest 300TDT Posted April 9, 2005 Posted April 9, 2005 Olje på matbutikken??? Sikker på at du ikke tenker på OBS Bygg litt lenger ned i gata der?Jepp. Når du går fra melkedisken innerst i sjappa - mot kassene, holder til høyre, rett etter skoreolene, rett for 'checkout' kommer du til Mobil 1. Tøft esse.Skal innrømme at jeg ikke har sett det inne der før, tidligere brukte de å ha den i OBS! Sport rett utenfor matbutikken. Men på Lade står den også rett før kassene sammen med sjokolade og andre goodies. Only in Trondheim. Quote
Guest Espen Posted April 9, 2005 Posted April 9, 2005 Olje på matbutikken??? Sikker på at du ikke tenker på OBS Bygg litt lenger ned i gata der?Jepp. Når du går fra melkedisken innerst i sjappa - mot kassene' date=' holder til høyre, rett etter skoreolene, rett for 'checkout' kommer du til Mobil 1. Tøft esse.Skal innrømme at jeg ikke har sett det inne der før, tidligere brukte de å ha den i OBS! Sport rett utenfor matbutikken. Men på Lade står den også rett før kassene sammen med sjokolade og andre goodies. Only in Trondheim. [/quote']Det må det være, for nå har jeg vært på OBS Vinterbro, både matbutikken og OBS Bygg som de også hadde, ingen olje på noen av stedene. Glemte sjekke isdisken, men der er den vel ikke? Får ta meg en tur innom til uka. Quote
Guest Bengt E Jacobsen Posted April 9, 2005 Posted April 9, 2005 Olje på matbutikken??? Sikker på at du ikke tenker på OBS Bygg litt lenger ned i gata der?Jepp. Når du går fra melkedisken innerst i sjappa - mot kassene' date=' holder til høyre, rett etter skoreolene, rett for 'checkout' kommer du til Mobil 1. Tøft esse.Skal innrømme at jeg ikke har sett det inne der før, tidligere brukte de å ha den i OBS! Sport rett utenfor matbutikken. Men på Lade står den også rett før kassene sammen med sjokolade og andre goodies. Only in Trondheim. [/quote'] Var på City syd idag. Da var oljen plassert like under rullebåndet opp tilOBS elektro og interiør.Var på Obs bygg også, det var olje der og. Quote
Guest 300TDT Posted April 9, 2005 Posted April 9, 2005 Var på Obs bygg også' date=' det var olje der og.[/quote']Tar snart over for Stavanger som 'oljehovedstad' vi nå? Quote
Recommended Posts