bska Posted June 5, 2006 Share Posted June 5, 2006 med denne kjekke turen i friskt minne og finværet som (forhåpentligvis) kommer.... frem med bonefilla, nå skal det cruises på neste mandag Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 2271 Posted June 5, 2006 Share Posted June 5, 2006 Altså, mandag 12. juni? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr. Nygård Posted June 6, 2006 Share Posted June 6, 2006 Altså, mandag 12. juni? Stemmer, mandag 12. juni Start: kl. 19:00 Utgangspunkt: Parkeringsplassen ved fiskehandleren, dersom vegen er åpen.. (noen som vet ?) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bska Posted June 6, 2006 Author Share Posted June 6, 2006 Fiskehandleren i sentrum, Vågen ja.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr. Nygård Posted June 9, 2006 Share Posted June 9, 2006 Det er meldt såpass varmt vær i Stavanger - området at alle bør prioritere is-pinnetur på mandag den 12.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bska Posted June 9, 2006 Author Share Posted June 9, 2006 som nevt til Mr T, nå kan jeg kan dessverre ikke delta pga jobb reise stiller garantert opp om det kommer flere is-pinne turer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 2271 Posted June 9, 2006 Share Posted June 9, 2006 som nevt til Mr T, nå kan jeg kan dessverre ikke delta pga jobb reise stiller garantert opp om det kommer flere is-pinne turer Jeg kommer heller ikke, da jeg er på laaaaang ispinnetur til Oslo... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr. Nygård Posted June 12, 2006 Share Posted June 12, 2006 Nå er det vel for så vidt mest interessant å vite hvem som kommer, noe jeg vil anbefale alle å gjøre i kveld, da været innbyr virkelig til is-pinnetur. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frode Posted June 12, 2006 Share Posted June 12, 2006 Eg tar turen.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aleks Posted June 12, 2006 Share Posted June 12, 2006 Er ikke bare merce freak, også FOTBALL idiot, jeg er jo fra Italia trenger jeg å si noe mer de spiller ikveld. kjøleskapet er fylt opp. :D dere får fortsatt ha en god sommer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geggi Posted June 12, 2006 Share Posted June 12, 2006 Ja, og Italia klarte biffen så da er du vel fornøyd? Og kjøleskapet tomt? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aleks Posted June 13, 2006 Share Posted June 13, 2006 :fball: Det var efter min mening en dårlig kamp, litt heldige var de også, kjøleskap det er fylt opp igjen, god sommer til alle i Stav. avdelingen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts