Guest 190 freak Posted June 5, 2006 Share Posted June 5, 2006 jeg har problemer med takluke mi. den går ikke opp den bare skraper, motoren går men ikke skinnene.. er det noen som veit hva som har skjedd???hvordan kan jeg fikse det??? trenger svar........... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jakob Dreyer Posted March 30, 2012 Share Posted March 30, 2012 Dette problemet møtte jeg selv nylig på i min w210 1996 E320 Elegance. Akkurat det samme skjedde, motoren gikk, men ikke skinnene. Da jeg gikk ut av bilen og så i sidene rundt takluka i åpen tilstand, så jeg no bemerkelig på begge sidene, det var en hvit vaier som kom skyvende ut av skjøten til kanalene de egentlig skal ligge i når jeg kjørte takluka bak, fra bryteren inni bilen. Jeg måtte selv demontere hele takluken og prøve å få disse vaierne til å komme seg inn i kanalen igjen. det var den eneste løsningen for å få dratt dem helt ut av kanalene, for så å skyve de inn igjen. Det måtte mildt sagt rå kraft til for at dette skulle la seg gjøres, og det hele resulterte i at vaierne ble bøyde og slappe. Fikk til slutt dratt dem begge ut, og har nå bestilt nye vaiere som enkelt kan skyves inn uten problemer.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts