Guest Anders911 Posted June 3, 2006 Share Posted June 3, 2006 Heisann! Jeg har en -97 mod E290 TDT som jeg ikke får airconditionanlegget til å virke på.....Jeg får ikke slått av ec lampen, og har ingen kjølefunksjon. Noen som har peiling på dette?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 230ceDavid Posted June 3, 2006 Share Posted June 3, 2006 du må vel få fylt på ac anlegget sikkert.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anders911 Posted June 3, 2006 Share Posted June 3, 2006 Hva koster noe sånt da? like mye som alt annet til MB Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted June 3, 2006 Share Posted June 3, 2006 Hva koster noe sånt da? like mye som alt annet til MB Fylling av gass er ganske universalt. For alt av trøbbel med ac vil jeg på det varmeste (haha) anbefale Mathisen Bilelektro på Ski. Du skriver ikke hvor du bor, men dette gjelder altså hvis du bor i oslo-området. Mannen er en trollmann på alt som har med elektrisk og AC til Mb å gjøre. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts