Guest Johan Stub Posted June 1, 2006 Share Posted June 1, 2006 Gratulerer klubben med vel overstått landstreff, nytt styre og ønsker lykke til neste år! Mvh Johan Stub Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 2271 Posted June 1, 2006 Share Posted June 1, 2006 Gratulerer klubben med vel overstått landstreff, nytt styre og ønsker lykke til neste år! Mvh Johan Stub Takk for det!! ....og kanskje vi ser deg også, på Landstreffet neste år? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Johan Stub Posted June 1, 2006 Share Posted June 1, 2006 Gratulerer klubben med vel overstått landstreff, nytt styre og ønsker lykke til neste år! Mvh Johan Stub Takk for det!! ....og kanskje vi ser deg også, på Landstreffet neste år? Neste år er jeg med og jeg gleder meg allerede! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 2271 Posted June 1, 2006 Share Posted June 1, 2006 Gratulerer klubben med vel overstått landstreff, nytt styre og ønsker lykke til neste år! Mvh Johan Stub Takk for det!! ....og kanskje vi ser deg også, på Landstreffet neste år? Neste år er jeg med og jeg gleder meg allerede! Flottings!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ØHN Posted June 2, 2006 Share Posted June 2, 2006 Der er du jo Johan. Hyggelig å se deg her igjen også. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geggi Posted June 2, 2006 Share Posted June 2, 2006 Hey, hey, Johan!!!!! :P Back in business? Hyggelig å se at du er i gang igjen Du må få deg en skikkelig bruker her på forumet. Regner med at du snart seiler forbi meg igjen i antall poster Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Johan Stub Posted June 2, 2006 Share Posted June 2, 2006 Hey, hey, Johan!!!!! :P Back in business? Yes - the one and only! Hyggelig å se at du er i gang igjen Takk!! Du må få deg en skikkelig bruker her på forumet. Regner med at du snart seiler forbi meg igjen i antall poster Har meldt meg inn denne uken og nå venter jeg kun på brukerid og passord! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted June 2, 2006 Share Posted June 2, 2006 Har meldt meg inn denne uken og nå venter jeg kun på brukerid og passord! Roger må bare få et par uker på seg til å få overbragt alt han skal ha av saker og ting før vi er oppe på normal drift når det gjelder innmeldinger. Beklager dette! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LadyBenz_ Posted June 3, 2006 Share Posted June 3, 2006 Velkommen tilbake Johan :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Johan Stub Posted June 3, 2006 Share Posted June 3, 2006 Velkommen tilbake Johan :D Takk, det var hyggelig Lady! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CHARLIE Posted June 3, 2006 Share Posted June 3, 2006 Det var på tide, Johan!! Det er jo her du hører til!!! :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Johan Stub Posted June 3, 2006 Share Posted June 3, 2006 Det var på tide, Johan!! Det er jo her du hører til!!! :) Pass opp - kommer plutselig tilbake! (Men det er en stor spennende verden der ute...) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Johan Stub Posted June 8, 2006 Share Posted June 8, 2006 Og plutselig var giroen i posten! 500,- betalt i dag og er på konto før streiken bryter ut mandag morgen. Plutselig har jeg sikkert bruker-ID også! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted June 8, 2006 Share Posted June 8, 2006 Og plutselig var giroen i posten! 500,- betalt i dag og er på konto før streiken bryter ut mandag morgen. Plutselig har jeg sikkert bruker-ID også! skal bli godt å få deg tilbake!! Altfor stille her nå. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts