Will Posted June 1, 2006 Share Posted June 1, 2006 Fikk i turbohavari på 220'en i går. Heldigvis ingen deler som fløy "veggimellom" Ringte 24h vakta og fikk bilen inn på gulvet for å sjekke at det virkelig var turboen, joda kjempeslark i den. Han skal bestille ny med en gang Hvis den finnes i landet klarer vi antakeligvis å ha bilen på veien igjen i morgen får jeg beskjed om. Ringer inn i dag tidlig. Turboen måtte sendes fra Tyskland, men de er i god gang med å plukke ned den gamle. Siden bilen er over to år og gått ca 125000, har de allerede søkt om å få dette på garantien. En liten time senere ringer de og sier at garanti-rep er OK, men at de dessverre ikke rekker å montere på den nye turboen i dag. Grunnen?? Jo, når turboen kommer til Gardermoen med fly, må den ligge der nede i tre timer før de får lov å sende den videre. Veldig bra jobba av BOS Ålesund. Lett å si at det er sånn det skal være, men synes de fortjener litt skryt også da. Men hva er grunnen til at pakker må ligge tre timer på Gardermoen før de kan sendes videre? Latterlig spør du meg... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bska Posted June 1, 2006 Share Posted June 1, 2006 mmm, du bør kanskje høre med BOS hvorfor den havarerte. Er vel ikke normalt at disse ryker så pass raskt ? Jeg ville nå sjekka at oljetilførselen var grei. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted June 1, 2006 Share Posted June 1, 2006 Veldig bra jobba av BOS Ålesund. Lett å si at det er sånn det skal være, men synes de fortjener litt skryt også da. Men hva er grunnen til at pakker må ligge tre timer på Gardermoen før de kan sendes videre? Latterlig spør du meg... Muligens fortolling? Eller det er først da neste bil/fly går oppover? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.