Guest Tommy Posted May 31, 2006 Share Posted May 31, 2006 Hei, Vurderer å kjøpe meg en sein 80 modell E-klasse. Stort sett så har alt som er tilsalgs rullet rundt 250-300k. Hva bør man sjekke før kjøp noen som har peiling på vanlige feil ved disse? Takker for svar. Mvh Tommy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RuneT Posted May 31, 2006 Share Posted May 31, 2006 Her kan du finne alt totalt utslitne vrak til strøkne biler. Å kjøpe billig MB kan fort bli dyrt hvis du ikke skrur og sveiser selv. Da er det bedre å betale litt mer for et eksemplar i fin stand. Da kreves tolmodighet, men det dukker opp noen fine av og til. Beste rådet mitt er å finne en bil du liker og så betale et merkeverksted for en sjekk. Hvis du vet litt om hvilken utgave av 124 du helst vil ha (karosseri og motor), så kan vi være mer konkret i hva du skal se etter. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tommy Posted June 1, 2006 Share Posted June 1, 2006 Jeg har ikke hastverk så tålmodighet har jeg nok av. Er egentlig på utkikk etter en TE, men sedan går også. Og når det gjelder motor så er det vel flest 230 som går, men motor spiller egentlig ikke så stor rolle. Bare bilen er sånn någelunde i bra stand. Dette skal være konebil Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts