TEH Posted May 31, 2006 Share Posted May 31, 2006 Denne var litt snasen må jeg si! http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=7669035&sid=10aUZXCWrM577637&pos=21&tot=93 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frode Posted May 31, 2006 Share Posted May 31, 2006 Helt enig Trond, har egentlig aldri hatt sansen brunt skinn, men dette var jo kjempefint... det er vel sammensetningen som gjør at helheten blir bra..... 252 høvdinger er vel ikke helt galt når det gjelder pris heller, 210 faller ganske mye i pris for tiden så det er sikkert "prutningmonn" også på denne... men fin var den.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TEH Posted May 31, 2006 Author Share Posted May 31, 2006 Man får ihvertfall noe ikke alle andre har. Både i motor og fargekombinasjon. Helt ærlig synes jeg det var dritlækkert Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CHARLIE Posted May 31, 2006 Share Posted May 31, 2006 Denne var litt snasen må jeg si! http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=7669035&sid=10aUZXCWrM577637&pos=21&tot=93 :shock: :shock: :shock: (Kødder du, Trond Erik??) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Espen Posted May 31, 2006 Share Posted May 31, 2006 Har sett denne fargen noen ganger, også "live" og må si meg enig med Trond Erik. Snasent! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kenneth S Posted June 7, 2006 Share Posted June 7, 2006 En på jobben har kjøpt den og skal hente den i morgen. Han gleder seg som en unge. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted June 8, 2006 Share Posted June 8, 2006 En på jobben har kjøpt den og skal hente den i morgen. Han gleder seg som en unge. Du får hilse han og si gratulerer! Ser ut som en skikkelig kul bil. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ØHN Posted June 8, 2006 Share Posted June 8, 2006 En på jobben har kjøpt den og skal hente den i morgen. Han gleder seg som en unge. Det skjønner jeg godt. En lekker bil til en hyggelig sum penger. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts