Guest 2271 Posted May 30, 2006 Share Posted May 30, 2006 Det har vært personer som har - ved mitt forslag - ytret ønske om å delta på et eventuelt St.Hans treff i Kristiansand 23. - 24. juni denne sommeren.... Nå lodder jeg interessen, håper jeg får inn masse svar snarest mulig - slik at jeg eventuelt får kjørt igang dette!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bska Posted May 31, 2006 Share Posted May 31, 2006 Flott tiltak Kicker ! Kunne vært kjekt med en tur til Kr-by ja. Forstod markeringen sist var en suksess. Isåfall dagstur for meg med retur utpå natta (og fine kjøreforhold). Normalt er jo StHans en familie happening og i år er det jo en fredag. Jeg avventer litt, håper flere melder sin interesse. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
viper Posted June 1, 2006 Share Posted June 1, 2006 Vel, jeg stiller. Med kamera og bil Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 2271 Posted June 1, 2006 Share Posted June 1, 2006 Vel, jeg stiller. Med kamera og bil Hei, velkommen Viper!!! Lyst å bli vår faste fotograf? Har du forresten flere bilder fra treffet på Torvet og på MAX POWER etterpå, Lørdag 13. mai? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brøl Posted June 2, 2006 Share Posted June 2, 2006 Håbe og tror eg komme eg og.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
viper Posted June 4, 2006 Share Posted June 4, 2006 Vel, jeg stiller. Med kamera og bil Hei, velkommen Viper!!! Lyst å bli vår faste fotograf? Har du forresten flere bilder fra treffet på Torvet og på MAX POWER etterpå, Lørdag 13. mai? Takk takk Faste fotograf? Der jeg er, der knipser jeg. Har flere bilder, men det er disse jeg la ut som er av best kvalitet og som er redigert i PS osv. Men du kan alltids få de på en cd. Har forresten skiltet ditt ennå Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 2271 Posted June 4, 2006 Share Posted June 4, 2006 Vel, jeg stiller. Med kamera og bil Hei, velkommen Viper!!! Lyst å bli vår faste fotograf? Har du forresten flere bilder fra treffet på Torvet og på MAX POWER etterpå, Lørdag 13. mai? Takk takk Faste fotograf? Der jeg er, der knipser jeg. Har flere bilder, men det er disse jeg la ut som er av best kvalitet og som er redigert i PS osv. Men du kan alltids få de på en cd. Har forresten skiltet ditt ennå Ja, jeg tar gjerne i mot bildene på cd.... Skiltet har jeg tenkt på mange ganger, og må se om ikke jeg kan få det av deg når jeg kommer hjem om en ukes tid til... Vi håper du blir masse med på treff for MB Entusiastklubb... så vi har hvertfall EN knalldyktig fotograf... MB Tidende som er vårt tidsskrift har god bruk for masse bra bilder... Det er sånn at du er involvert i 190-klubben også? Er den stor? Hvor stort område dekker den hjemme...? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bska Posted June 7, 2006 Share Posted June 7, 2006 bump bump..... Var litt halvtam respons fra Stavanger miljøet her - utenom Brøl da.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 2271 Posted June 7, 2006 Share Posted June 7, 2006 bump bump..... Var litt halvtam respons fra Stavanger miljøet her - utenom Brøl da.... Det ser ut som det generelt er laber respons fra miljøet, og nå løper tiden VOLDSOMT!! Som endel sier, at dette er jo i år på en fredagskveld, og St.Hans er jo i utgangspunktet en familiedag.... Så det er nok størst sjanse for at dette arrangementet ikke blir noe av.... Men vi kommer nok sterkere tilbake...! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts