Guest 230ceDavid Posted May 29, 2006 Share Posted May 29, 2006 Hva syns dere om 500sec panser på 124?? det er noe av det verste jeg ser.. ser ut som om det er tatt rett av en ris-koker!! blir frustrert når jeg ser slik ødeleggelse av en ellers så FANTASTISK fin bil... Æsj Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RuneT Posted May 31, 2006 Share Posted May 31, 2006 Må nok si meg enig...... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MortenE Posted May 31, 2006 Share Posted May 31, 2006 Tenker du på sånne? http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=7658672&sid=7aaCWLlTU834279&pos=8&tot=539 Artig att det er originallyktene som bare er gjemt under panseret! M. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CHARLIE Posted June 13, 2006 Share Posted June 13, 2006 Er oxo enig. Ser jo litt for tett ut for meg å ha lykter som delvis blir skjult under panser/grill. Hvis dette skulle sett litt profft ut, så burde det blitt skiftet til kortere hovedlykter som ikke gikk under panser. Dette finnes selvsagt ikke, men jeg har sett at noen taper/lakkerer over det feltet som forsvinner inn under. Personlig kunne jeg aldri hatt en bil slik, men smaken er jo forskjellig 8) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest erik Lund Posted July 20, 2006 Share Posted July 20, 2006 Må vel ta litt til motmele, og smtidig prøve og nyansere litt.. Jeg har en 124 med sec panser, og det kler i mine øyne bilen veldig godt, MEN grunnen er at min går med kmp. styling fra BRABUS(De har gjort litt mere ), har du alt, så harmonerer det bedre, men med standard frontfanger, skal jeg være enig i at det blir litt overkill! Også må du se ting litt i historiskt perspektiv, jeg husker tilbake til den gangen de begynnt og bygge de om, og da var det faktiskt det råeste man kunne gjøre med en 124, men tid og smak forandrer seg... Du vil aldri finne meg i en riskoker, for det ! Også, er det litt moro og gjøre igjennom Grønnland, med nyvasket bil, da har minst 14 invandrere fått nakkesleng Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RuneT Posted July 21, 2006 Share Posted July 21, 2006 Også må du se ting litt i historiskt perspektiv, jeg husker tilbake til den gangen de begynnt og bygge de om, og da var det faktiskt det råeste man kunne gjøre med en 124, men tid og smak forandrer seg... Tenker du på ca 1986 da bla. Schultz stylet en del 124 som kom inn hit? Må vel si at jeg den gang syntes det var litt ok ja.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Erik Lund Posted July 21, 2006 Share Posted July 21, 2006 la meg si det sånn- enkelte av oss har snart 25 års jub. med MB, og siden det snart er 35 år siden jeg kjørte av 1. gang med en 250SE 67 mod(var riktig nok ikke gammel nok), så har jeg fått med meg det som skjedde på 80 tallet...... Men det som er bra, er jo at det finnes en MB eller 2 for de fleste av oss Og jeg vil heller ha en gammel stylet 124 enn en flammelakkert Supra Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 1049 Posted July 29, 2006 Share Posted July 29, 2006 Hva syns dere om 500sec panser på 124?? det er noe av det verste jeg ser.. ser ut som om det er tatt rett av en ris-koker!! blir frustrert når jeg ser slik ødeleggelse av en ellers så FANTASTISK fin bil... Æsj Takk. Det svir kanskje for noen, men det trengte å sies. I det hele tatt har dette blitt sagt altfor sjelden. SEC kler SEC-grill, ikke andre. Heller ikke firedørs 126-biler for den saks skyld. MVH Tore Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hauk Posted July 30, 2006 Share Posted July 30, 2006 Eller 201-biler!!!! La SEC være SEC alene. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KL Posted December 19, 2008 Share Posted December 19, 2008 Jeg har veldig lyst på SEC panser på min 201. Synest de ser tøft ut. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HolgersEN Posted December 19, 2008 Share Posted December 19, 2008 ÆSJ...!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dani mb Posted December 19, 2008 Share Posted December 19, 2008 Eller 201-biler!!!! La SEC være SEC alene. HELT ENIG 8) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HolgersEN Posted December 19, 2008 Share Posted December 19, 2008 Eller 201-biler!!!! La SEC være SEC alene. HELT ENIG 8) Kan ikke ødelegge ei rose med ugress Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helge Posted December 20, 2008 Share Posted December 20, 2008 124 passer best med avantgard grill etter mitt syn, men det viktigste er at bileieren liker bilen sin, samme hva andre mener. 8) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gunsen Posted December 20, 2008 Share Posted December 20, 2008 124 passer best med avantgard grill etter mitt syn, men det viktigste er at bileieren liker bilen sin, samme hva andre mener. 8) Helt enig Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KL Posted December 20, 2008 Share Posted December 20, 2008 Noen som vet hvor en får tak i SEC panser eller eventuelt bare grillen til 201? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jan Åge H. Posted December 20, 2008 Share Posted December 20, 2008 Har du prøvd MB-høggen på askøy? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KL Posted December 20, 2008 Share Posted December 20, 2008 vet de ikke passer orginale mener Rieger skal ha en løsning men eg har ikke funnet noe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KL Posted December 20, 2008 Share Posted December 20, 2008 "SEC MASK KA Fits to Original w201 Bonnet Allows use of original SEC Grille center (not included)" du ser på bildet att panseret er orginalt noen som vet om noe sånt? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunnar B Hagen Posted December 20, 2008 Share Posted December 20, 2008 hvis mann absolutt skall ha en bil med sec panser så hadde je eller dratt den helt ut å kjøpt en sec. hvis ikke kunne det vørt samma f. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
A.H Posted December 20, 2008 Share Posted December 20, 2008 Sec er drømmen ja det er helt sant men sec panser på 124 kan faktisk være litt tøft på 124 og , pappa hadde en Shulz stylet S124 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Posted December 20, 2008 Share Posted December 20, 2008 Syntest nesten det var finere enn de der 90 talls facelift-panserene. Nei, au au ikke slå..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tor Olav Posted December 20, 2008 Share Posted December 20, 2008 SEC panseret skal væra på den bilen det kom på orginalt, ferdig med det plassere det på ein annan bil ødeleger bare det fine utseende den kom med orginalt! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olav Posted December 20, 2008 Share Posted December 20, 2008 Det finnes et utall slike ombygginger med både SEC og SL front til både 123, 124 og 201. Felles for alle jeg har sett er at det er langt fra vakkert eller elegant. På denne er det en stygg glippe i underkant. På denne ser du klart at det er påstøpt en del foran på et originalt panser. Det er den mest brukte løsningen, og er langt fra lekkert når glassfiberen begynner å sprekke. Men som Tommern sier; Spikk deg et panser i furu eller gjør hva du vil. Det er jo din bil du ødelegger. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
A.H Posted December 20, 2008 Share Posted December 20, 2008 Var en stygg glippe der ja , pappa kjøpte slik grillnetting og kledde inn der , men pent ble det ikke. På min forrige 126 der hadde jeg og SEC panser og der var det en plate slik at en slapp denne glippen. Ps på bildet er ikke panseret lukket. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts