Johnny Antonsen Posted April 8, 2005 Share Posted April 8, 2005 Hytte leies ut V/ Tusenfryd i Oslo Hytta er på 50 kvm og er inndelt med kombinert stue/kjøkken og 2 soverom med dobbel seng nede og enkel oppe på begge rom (6 Stk) totalt og egen gang Og Toalett.Kjøkkenet Innholder: komfyr/Kjøleskap/Fryser/Mikro/Tv/Dvd/Radio-Cd,Utvendig har den 50 kvm stor Terrasse med ute grill/peis. Det er også et anneks på tomta som er 16 kvm og inndelt :med Et bad med hytte durs og to soverom med plass til 4 stk, Der er det også et kombinert Kjøleskap/fryser. Utvendig er det en liten terrasse. Ellers er det en barnevennlig stor tomt med stor sandkasse og huske stativ for di små, Parkering for mange biler på egen tomt, Ellers er det en kjempefin og sentral beliggenhet på denne hytta 5 min til Familieparken Tusenfryd med Vikingland og badeland + mye mer5 min å gå til bus som tar deg til Oslo med sine attraksjoner på 25 min.5 min til stor og fin offentlig Badeplass i (Bunefjorden).5 min til Vinterbrosentret med sine 87 butikker.35 min til Østfoldbadet (Askim)50 min til Sverige (Svinesund/Strømstad) for å fylle fryseren billig i ferien.3 timer til Gøtteborg og den kjente fornøyelsesparken Liseberg. Meget gunstig og leie for 2 barnefamilier som er ute etter en ferie med mye attraksjoner både for store og små i nærområdet Det skal også være lønsomt att dere er medlemmer i MBE Dette er MBE priser. 1 uke Kroner. 3.000. (Vanlig pris 3500-4000 kroner)1 helg kroner. 1000. (Vanlig pris 1500 kroner For utleie i helger så gjelder tiden fra fredag kl:12.00 til søndag kl:17.00 Interessert i og leie den så kontakt. Johnny Antonsen på E.mail Johnny.antonsen@posten.no.Eller tlf: Mobb: 91110074. Jobben: 23144230. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johnny Antonsen Posted February 9, 2006 Share Posted February 9, 2006 Hei Disse MBE prisene gjelder også for hele sommeren så her er det bare å ta med et vennepar og være første mann til mølla for en billig famillie ferie på Østlandet. Max. Utleie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CHARLIE Posted May 13, 2012 Share Posted May 13, 2012 Leier du fortsatt ut hytta, Johnny?? Bilder?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts