FrodeS Posted May 28, 2006 Share Posted May 28, 2006 Jeg vil få takke alle som bidro til å gjøre helgas treff på Gol til det det ble! En kjempehelg! Jeg gleder meg allerede til neste år! Deretter vil jeg få rette en mindre hyggelig tanke til tante snuten, som bidro til å gjøre avslutningen på helga vesentlig mindre hyggelig!! (også bare 10-15 minutter hjemmefra, da!!!!!) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted May 28, 2006 Share Posted May 28, 2006 Prata du med hu gamle dama du også ja? Jeg var tom for strøm på telefonen så jeg fikk ikke advart noen... Kostet meg forøvrig 3600 kroner. Noen vil vel si at det er utrolig at jeg i det hele tatt klarte å bryte fartsgrensen med den bilen.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted May 28, 2006 Author Share Posted May 28, 2006 Prata du med hu gamle dama du også ja? Jeg var tom for strøm på telefonen så jeg fikk ikke advart noen... Kostet meg forøvrig 3600 kroner. Noen vil vel si at det er utrolig at jeg i det hele tatt klarte å bryte fartsgrensen med den bilen.... Kjedelig. Jeg prøvde å ringe deg 5-6 ganger, men kom bare til svareren din. Du får se positivt på det : den bota øker nok verdien på 240'n med noe tilsvarende. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frode Posted May 28, 2006 Share Posted May 28, 2006 Tusen hjertelig takk for nok en ypperlig helg..!!..gleder meg til neste gang, håper følget fra Stavanger er minst like stort neste år...... =D> :D/ Turen hjem gikk forøvrig uten noen form for ekstra utlegg denne gangen..... surt for dere dette Alexander og Frode........ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Condor Posted May 28, 2006 Share Posted May 28, 2006 Takk til alle for en interessant helg + torsdag på Gol...... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted May 28, 2006 Share Posted May 28, 2006 Turen hjem gikk forøvrig uten noen form for ekstra utlegg denne gangen..... surt for dere dette Alexander og Frode........ Når man kjører for fort så må man bare regne med å bli tatt en gang i blant... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 1042 Posted May 28, 2006 Share Posted May 28, 2006 jeg var heldig, veit de pleier å sitte nedi den bakken, men det var en møtende bil som blinket rimelig heftig i lysene til meg... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torbjørn Posted May 28, 2006 Share Posted May 28, 2006 Takk for en kjempe helg :supz: Håper å se igjen alle til neste år! Klarte faktisk å presse redskapen ned på liter'n/mila hjemover (pluss en liter totalt med vann og alkohol, måtte jo gasse litt ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 1134 Posted May 28, 2006 Share Posted May 28, 2006 Takk for super helg sammen med likesinnede entusiaster. Turen hjem gikk som Torbjørn sa, helt uten prob.. Så håper vi snakkes neste år igjen.. Forøvrig forbruk på 0,98 nedover, så ble det forandring på tur hjem. Faktisk 0,79 :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stjerneglis Posted May 29, 2006 Share Posted May 29, 2006 Hvor satt tanten forresten? Jeg kjørte avgårde like etter årsmøtet og så ingen langs veikanten bortsett fra ei dame som stod og haiket som besatt like før rundkjøringen der vi kommer utpå E16. Prøvde å holde køen stortsett hele veien etter diverse advarsler men kunne jo ikke dy meg på 3-feltsbiten oppover Sollihøgda... Takk til sentralstyret og lokallaget i Oslo og alle andre MB entusiaster for en knallhelg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunnar B Hagen Posted May 29, 2006 Share Posted May 29, 2006 Ja detta va klart ei kjempe helg. Vi hadde værgudene på våres side gudskjelov, Å masse bra biler. Takk for ei knall helg. regner med at alle har hatt det, selv om kanksje ikke alle var i like bra form dagen derpå. hehehe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geggi Posted May 29, 2006 Share Posted May 29, 2006 Dette høres ut til å ha vært en typisk flott landstreff-helg med masse kjekke biler, kjekke festiviteter og med tilhørende UP-historier for de med for tung høyrefot Bra at værgudene var med dere! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 2271 Posted May 30, 2006 Share Posted May 30, 2006 Takk for ei kjempeflott helg alle! Det var første gang jeg deltok på Landstreffet, og det er hvertfall IKKE siste gang! Turen til Kr.sand gikk fint unna, og videre til Stavanger idag gikk også bra.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 1042 Posted June 1, 2006 Share Posted June 1, 2006 Hvor satt tanten forresten? Jeg kjørte avgårde like etter årsmøtet og så ingen langs veikanten bortsett fra ei dame som stod og haiket som besatt like før rundkjøringen der vi kommer utpå E16. Prøvde å holde køen stortsett hele veien etter diverse advarsler men kunne jo ikke dy meg på 3-feltsbiten oppover Sollihøgda... Takk til sentralstyret og lokallaget i Oslo og alle andre MB entusiaster for en knallhelg. Så den dama som haika jeg og.. *Grøss* Tante blå satt på rv 35 mellom roa og gardermoen. Kanskje ikke rart du ikke så henne Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 2271 Posted June 1, 2006 Share Posted June 1, 2006 Så den dama som haika jeg og.. *Grøss* Tante blå satt på rv 35 mellom roa og gardermoen. Kanskje ikke rart du ikke så henne Ja, den dama kunne skremt vannet av hver og en..... Måtte vel bo oppi høgda der....? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trond Roald Posted June 9, 2006 Share Posted June 9, 2006 Jeg vil bare få takke for en kjempe bra landstreff på Gol. masse hyggelige folk og masse fine biler! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geggi Posted June 9, 2006 Share Posted June 9, 2006 Nettopp kommet hjem fra Gol? (Det er jo langt til russergrensa mener jeg) Hvordan gikk det med tennene til MBE-folket denne gangen da, eller droppa du den medbrakte fisken i år? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trond Roald Posted June 10, 2006 Share Posted June 10, 2006 Nettopp kommet hjem fra Gol? (Det er jo langt til russergrensa mener jeg) Hvordan gikk det med tennene til MBE-folket denne gangen da, eller droppa du den medbrakte fisken i år? Hei! Nei,kom hjem på mandag! har hatt litt problemer med å få logget meg på.(Roger ordnet det raskt i går ) måtte droppe tørrfiksen i år,var litt redd for søksmål du vet jo at oslo folket bare spiser reker og kaviar!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geggi Posted June 10, 2006 Share Posted June 10, 2006 Haha, den var bra Roald! Jeg har også alltid sagt at østlendingene har surfet på et rekesmørbrød hele livet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts