Jump to content

Takk for helga!!

FrodeS

Recommended Posts

Jeg vil få takke alle som bidro til å gjøre helgas treff på Gol til det det ble! En kjempehelg! Jeg gleder meg allerede til neste år!

Deretter vil jeg få rette en mindre hyggelig tanke til tante snuten, som bidro til å gjøre avslutningen på helga vesentlig mindre hyggelig!! (også bare 10-15 minutter hjemmefra, da!!!!!)

Prata du med hu gamle dama du også ja? Jeg var tom for strøm på telefonen så jeg fikk ikke advart noen... Kostet meg forøvrig 3600 kroner. Noen vil vel si at det er utrolig at jeg i det hele tatt klarte å bryte fartsgrensen med den bilen....

Prata du med hu gamle dama du også ja? Jeg var tom for strøm på telefonen så jeg fikk ikke advart noen... Kostet meg forøvrig 3600 kroner. Noen vil vel si at det er utrolig at jeg i det hele tatt klarte å bryte fartsgrensen med den bilen....

Kjedelig. Jeg prøvde å ringe deg 5-6 ganger, men kom bare til svareren din.

Du får se positivt på det : den bota øker nok verdien på 240'n med noe tilsvarende.

Tusen hjertelig takk for nok en ypperlig helg..!!..gleder meg til neste gang, håper følget fra Stavanger er minst like stort neste år...... =D> :mrgreen: :D/

Turen hjem gikk forøvrig uten noen form for ekstra utlegg denne gangen..... surt for dere dette Alexander og Frode........ :?

Guest 1042

jeg  var heldig, veit de pleier å sitte nedi den bakken, men det var en møtende bil som blinket rimelig heftig i lysene til meg...

Guest 1134

Takk for super helg sammen med likesinnede entusiaster. Turen hjem gikk som Torbjørn sa, helt uten prob.. Så håper vi snakkes neste år igjen..

Forøvrig forbruk på 0,98 nedover, så ble det forandring på tur hjem. Faktisk 0,79 :D :D

Hvor satt tanten forresten? Jeg kjørte avgårde like etter årsmøtet og så ingen langs veikanten bortsett fra ei dame som stod og haiket som besatt like før rundkjøringen der vi kommer utpå E16. Prøvde å holde køen stortsett hele veien etter diverse advarsler men kunne jo ikke dy meg på 3-feltsbiten oppover Sollihøgda... :wink:

Takk til sentralstyret og lokallaget i Oslo og alle andre MB entusiaster for en knallhelg.

Dette høres ut til å ha vært en typisk flott landstreff-helg med masse kjekke biler, kjekke festiviteter og med tilhørende UP-historier for de med for tung høyrefot  :lol: Bra at værgudene var med dere!

Guest 2271

Takk for ei kjempeflott helg alle! Det var første gang jeg deltok på Landstreffet, og det er hvertfall IKKE siste gang! :)

Turen til Kr.sand gikk fint unna, og videre til Stavanger idag gikk også bra....

Guest 1042

Hvor satt tanten forresten? Jeg kjørte avgårde like etter årsmøtet og så ingen langs veikanten bortsett fra ei dame som stod og haiket som besatt like før rundkjøringen der vi kommer utpå E16. Prøvde å holde køen stortsett hele veien etter diverse advarsler men kunne jo ikke dy meg på 3-feltsbiten oppover Sollihøgda... :wink:

Takk til sentralstyret og lokallaget i Oslo og alle andre MB entusiaster for en knallhelg.

Så den dama som haika jeg og.. *Grøss*

Tante blå satt på rv 35 mellom roa og gardermoen. Kanskje ikke rart du ikke så henne

Guest 2271

Så den dama som haika jeg og.. *Grøss*

Tante blå satt på rv 35 mellom roa og gardermoen. Kanskje ikke rart du ikke så henne

Ja, den dama kunne skremt vannet av hver og en..... Måtte vel bo oppi høgda der....?

• 2 weeks later...

Nettopp kommet hjem fra Gol?  :lol:

(Det er jo langt til russergrensa mener jeg)

Hvordan gikk det med tennene til MBE-folket denne gangen da, eller droppa du den medbrakte fisken i år?

Hei!

Nei,kom hjem på mandag!

har hatt litt problemer med å

få logget meg på.(Roger ordnet det raskt i går :D)

måtte droppe tørrfiksen i år,var litt redd for søksmål :lol:

du vet jo at oslo folket bare spiser reker og kaviar!!! :D