FrodeS Posted May 27, 2006 Share Posted May 27, 2006 Jeg driver og legger opp bilder fra Gol. Dette er bare en liten forsmak for de som vil titte. Jeg skal gjøre mye med dem før de er "endelig" ligger her : www.ascona.no/bil/gol2006 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hauk Posted May 27, 2006 Share Posted May 27, 2006 Kjempkjekt! For meg som ikke kunne komme var det en kjempetrøst å få se bilder allerede så tidlig. Nesten som å være der. Men hva gjør den Passaten der??????????? :shock: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted May 28, 2006 Author Share Posted May 28, 2006 Kjempkjekt! For meg som ikke kunne komme var det en kjempetrøst å få se bilder allerede så tidlig. Nesten som å være der. Men hva gjør den Passaten der??????????? :shock: Var ikke passaten tøff, da? Det gikk litt fort med de bildene. (Jeg må fjerne litt før de legges tilgjengelig igjen). Det var godt ment, men jeg fikk pepper for å vise bilenes reg. nr. Jeg kan ikke sitte og sladde reg. nr. og mener at hvis folk er så redde for at det skal vises, må de heller dekke det til på slike treff. Jeg skal fjerne den jeg fikk henvendelse om. Litt kjedelig, siden den var noe av det feteste på treffet. EDIT : Nå er bilder igjen på nett. Åpne første bildet og trykk på pause-knappen, så vil det komme nytt bilde hvert 5. sekund. Kan ta litt tid Hvis noen har bilder, så er det bare å sende meg. Tar sikte på å få disse ut på www.mbentusiastklubb.com snart. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ØHN Posted May 28, 2006 Share Posted May 28, 2006 Kjempkjekt! For meg som ikke kunne komme var det en kjempetrøst å få se bilder allerede så tidlig. Nesten som å være der. Men hva gjør den Passaten der??????????? :shock: Var ikke passaten tøff, da? Det gikk litt fort med de bildene. (Jeg må fjerne litt før de legges tilgjengelig igjen). Det var godt ment, men jeg fikk pepper for å vise bilenes reg. nr. Jeg kan ikke sitte og sladde reg. nr. og mener at hvis folk er så redde for at det skal vises, må de heller dekke det til på slike treff. Jeg skal fjerne den jeg fikk henvendelse om. Litt kjedelig, siden den var noe av det feteste på treffet. EDIT : Nå er bilder igjen på nett. Åpne første bildet og trykk på pause-knappen, så vil det komme nytt bilde hvert 5. sekund. Kan ta litt tid Hvis noen har bilder, så er det bare å sende meg. Tar sikte på å få disse ut på www.mbentusiastklubb.com snart. Det var gøy å se bilder. Håper dere hadde en fin helg! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geggi Posted May 29, 2006 Share Posted May 29, 2006 Masse nye flotte biler i år! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LadyBenz_ Posted May 29, 2006 Share Posted May 29, 2006 Mye fint ja Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted May 30, 2006 Author Share Posted May 30, 2006 Mye fint ja Appropos fint. Deg var det ingen som så noe til ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LadyBenz_ Posted May 30, 2006 Share Posted May 30, 2006 Mye fint ja Appropos fint. Deg var det ingen som så noe til ?? Nei ble dårlig med det :( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geggi Posted May 30, 2006 Share Posted May 30, 2006 Og hvor er festebildene? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LadyBenz_ Posted May 30, 2006 Share Posted May 30, 2006 Og hvor er festebildene? Ja det lurte jeg å på..., få se Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olav Posted May 30, 2006 Share Posted May 30, 2006 Og hvor er festebildene? Vil vi egentlig se dem da Geggi? Og forøvrig. Takk til deg for bilde og oppdateringer fra Monaco. Fikk du tatt deg en tur ned på båten til Kimi? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted May 31, 2006 Author Share Posted May 31, 2006 Og hvor er festebildene? Jeg håper noen kan komme med bilder til meg. Jeg tok kun av bilene. Det digre kameraet mitt er så tungt å drasse på, så det ble liggende på hytta. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CHARLIE Posted May 31, 2006 Share Posted May 31, 2006 Det digre kameraet mitt er så tungt å drasse på... Ja, ble helt forskrekket da jeg så det store kameraet!!! :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geggi Posted May 31, 2006 Share Posted May 31, 2006 Og hvor er festebildene? Vil vi egentlig se dem da Geggi? Og forøvrig. Takk til deg for bilde og oppdateringer fra Monaco. Fikk du tatt deg en tur ned på båten til Kimi? Vi var faktisk nede i havna og kikket på yachtene etter kvaliken på lørdag, men der og da visste jeg ikke at han hadde sin egen "One more toy" liggende. Da vi var og rocka på byen i Nice senere på kvelden møtte jeg noen bekjente fra Stavanger som fortalte meg om båten hans og at han hadde 25 inviterte nordmenn ombord. Lite misunnelig..... Det var noen SINNSYKE båter (les: slagskip) som lå der og bilene på kaikanten var ikke dumme de heller. AMG, AMG, AMG, AMG i fleng, Lamborghini, Ferrari til det kjedsommelige , Aston Martin, Rolls Royce, og vi møtte faktisk på Bernie Ecclestone og han satte seg inn i en fet Maybach. Har masse bilder derfra Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts