Jump to content

Bilder fra Gol

FrodeS

Recommended Posts

Kjempkjekt!

For meg som ikke kunne komme var det en kjempetrøst å få se bilder allerede så tidlig. Nesten som å være der. :lol:

Men hva gjør den Passaten der??????????? :shock: :shock:

Kjempkjekt!

For meg som ikke kunne komme var det en kjempetrøst å få se bilder allerede så tidlig. Nesten som å være der. :lol:

Var ikke passaten tøff, da?

Det gikk litt fort med de bildene. (Jeg må fjerne litt før de legges tilgjengelig igjen). Det var godt ment, men jeg fikk pepper for å vise bilenes reg. nr. Jeg kan ikke sitte og sladde reg. nr. og mener at hvis folk er så redde for at det skal vises, må de heller dekke det til på slike treff. Jeg skal fjerne den jeg fikk henvendelse om. Litt kjedelig, siden den var noe av det feteste på treffet.

EDIT :

Nå er bilder igjen på nett.

Åpne første bildet og trykk på pause-knappen, så vil det komme nytt bilde hvert 5. sekund. Kan ta litt tid :-)

Hvis noen har bilder, så er det bare å sende meg. Tar sikte på å få disse ut på www.mbentusiastklubb.com snart.

Kjempkjekt!

Var ikke passaten tøff, da?

Det gikk litt fort med de bildene. (Jeg må fjerne litt før de legges tilgjengelig igjen). Det var godt ment, men jeg fikk pepper for å vise bilenes reg. nr. Jeg kan ikke sitte og sladde reg. nr. og mener at hvis folk er så redde for at det skal vises, må de heller dekke det til på slike treff. Jeg skal fjerne den jeg fikk henvendelse om. Litt kjedelig, siden den var noe av det feteste på treffet.

EDIT :

Nå er bilder igjen på nett.

Åpne første bildet og trykk på pause-knappen, så vil det komme nytt bilde hvert 5. sekund. Kan ta litt tid :-)

Hvis noen har bilder, så er det bare å sende meg. Tar sikte på å få disse ut på www.mbentusiastklubb.com snart.

Det var gøy å se bilder. Håper dere hadde en fin helg!

Og hvor er festebildene?  :lol:

Vil vi egentlig se dem da Geggi?

Og forøvrig. Takk til deg for bilde og oppdateringer fra Monaco. Fikk du tatt deg en tur ned på båten til Kimi? :lol:

Vi var faktisk nede i havna og kikket på yachtene etter kvaliken på lørdag, men der og da visste jeg ikke at han hadde sin egen "One more toy" liggende. Da vi var og rocka på byen i Nice senere på kvelden møtte jeg noen bekjente fra Stavanger som fortalte meg om båten hans og at han hadde 25 inviterte nordmenn ombord. Lite misunnelig..... Det var noen SINNSYKE båter (les: slagskip) som lå der og bilene på kaikanten var ikke dumme de heller. AMG, AMG, AMG, AMG i fleng, Lamborghini, Ferrari til det kjedsommelige  :shock: , Aston Martin, Rolls Royce, og vi møtte faktisk på Bernie Ecclestone og han satte seg inn i en fet Maybach. Har masse bilder derfra  8)