Jump to content

Recommended Posts

Posted

Er på jakt etter en kufanger til min G-wagen en 460 renovert til 461 G-290TD, kufangern må vel være tüv merkt for at den skal bli godkjent hos biltilsynet. Er det noen som vet om det er mulig å skaffe det til min bil. Har hørt noen rykter at det blir mye vanskeligere å sette på fanger etter august i år??

 

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...