Oborgen Posted May 26, 2006 Posted May 26, 2006 Er på jakt etter en kufanger til min G-wagen en 460 renovert til 461 G-290TD, kufangern må vel være tüv merkt for at den skal bli godkjent hos biltilsynet. Er det noen som vet om det er mulig å skaffe det til min bil. Har hørt noen rykter at det blir mye vanskeligere å sette på fanger etter august i år??
Guest Gøran Posted May 29, 2006 Posted May 29, 2006 Er ganske vanskelig som det er. Men sett på en vinsj og kall det vinsj feste, eller lys og kall det lyktefeste.. http://www.stjerneservice.no/catalog/product_info.php?products_id=731&osCsid=1ac0a8eb9b0f3339f4d0d7b44a0a38da http://www.orimex.de/product.php/Front_Stahlstossstange/78/ Er en billig på: www.nordkystens4x4.dk www.orc.de : Søk på bilmodellen.. Gøran
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now