Jump to content

Dyty cycle 230E-88


Guest Mathisen

Recommended Posts

Guest Mathisen

Hadde en seanse med bilen igår etter å ha lest endel om temaet

 

Verdier lest av ved hjelp av formelen: spenning pin 2 og 3 X 100 / spenning batt.

 

Tenning på motor av kald motor:

30% = feil på kjølevannstemp

(denne er blitt skiftet da forrige røyk)

må man slette feilmeldingene manuellt?

 

Motor på og driftsvarm:

38%- 44% (indikerte vel for FET blanding?!)

-Skrudde ut EHA og justerte denne innvendige skruen ca 1/4 omdr

-Justerte meg frem til 48%-52% :D

 

Dette er vel kanskje for godt til å være sant?

Kan dette indikere gåen lambda? :?

 

Blir spennede å følge med på forbruket, da dette lå på ca 1,1-1,5L / mil før just.

Og jeg kjører meeeget pent med "gammel`n)

 

Takker for synspunkter:)

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Guest 1042

30%. mon tro om du har satt måleutstyret på motsatt poler? Da ville du vel fått de 70% som er riktig.

 

 

Rundt 50% og varierende på tomgang varm motor er bra. :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...