FrodeS Posted May 25, 2006 Share Posted May 25, 2006 Jeg var litt uheldig med skia til junior i vinter. Endelig har jeg kommet så langt at jeg har fått polert litt (bare synd panseret og fronten min fortsatt ser ut som en dass). Ripa etter skiene ble delvis borte når det ble vått, og da er det håp. Sett i "rett" vinkel kan jeg fortsatt se ripe der, da en del av klarlakken er slitt bort, men det ser jo i hvertfall mye bedre ut. Riktignok ganske dårlige bilder, men jeg gadd ikke løpe hjem etter kameraet. før : etter : Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ØHN Posted May 25, 2006 Share Posted May 25, 2006 Jeg var litt uheldig med skia til junior i vinter. Endelig har jeg kommet så langt at jeg har fått polert litt (bare synd panseret og fronten min fortsatt ser ut som en dass). Ripa etter skiene ble delvis borte når det ble vått, og da er det håp. Sett i "rett" vinkel kan jeg fortsatt se ripe der, da en del av klarlakken er slitt bort, men det ser jo i hvertfall mye bedre ut. Riktignok ganske dårlige bilder, men jeg gadd ikke løpe hjem etter kameraet. før : etter : Jeg regner med at det er den fra Autoglym du har brukt. Imponerende resultat. rubbet du for hånd? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted May 26, 2006 Author Share Posted May 26, 2006 Jeg regner med at det er den fra Autoglym du har brukt. Imponerende resultat. rubbet du for hånd? Autoglym paint renovator, ja. Tok det for hånd. Brukte vel fem minutter med gnikking. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts