Guest Thomas Kaarud Posted July 1, 2003 Posted July 1, 2003 For de som ikke vet hva en avatar er... se til venstre, under brukerinformasjonen min, stjerna der er "min" avatar. For å legge opp slike går man til Profil, bla helt ned og der kan du legge inn din egen avatar. Dette bildet, som ikke kan være større enn 20kB (mer enn nok for et slikt lite bilde, min egen er på 2kB), kan du laste opp fra din egen maskin til vår server. Vi håper med dette at de som har store bilder i sin signatur går bort fra dette og heller bruker en avatar. Dette først og fremst for å spare båndbredden til de andre brukerne samt å gjøre trådene mer lesbare.
Guest Thomas Kaarud Posted July 1, 2003 Posted July 1, 2003 Ja, en ting til.... maksimum størrelse er på 80X80 pixels.
Thor-Egil Andersen Posted July 2, 2003 Posted July 2, 2003 Er vel greit med begge deler, bare man ikke bruker så jææ...stort bilde i signaturen? Men må je velge tar jeg signatur
Guest wicky Posted July 2, 2003 Posted July 2, 2003 hmmmmm.......hvor fikk du tak i det tegnede bilde av stasjonsvogna?? er det ikke www.coolart.co.uk?
Guest Avantgarde Posted July 3, 2003 Posted July 3, 2003 Test tester skal foregå i testforumet. er ikke det meningen da?
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now