Jump to content

Synspunkter

Fikk du noe pent til Jul?  

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Posted

Klikket meg inn på medlemslisten. Synes at det burde være en selvfølge å vite hvem man diskuterer og utveksler meninger med, ikke bare noen dekknavn. Fullt navn og cirka adresse f. eks kommunenavn til alle medlemmer. Øker seriøsiteten til forumet.

På den annen side så vil jeg ikke bli oppfattet som en meget seriøs person. Derfor prøver jeg meg med en liten avstemming.

Guest kodvaag
Posted
Klikket meg inn på medlemslisten. Synes at det burde være en selvfølge å vite hvem man diskuterer og utveksler meninger med' date=' ikke bare noen dekknavn. Fullt navn og cirka adresse f. eks kommunenavn til alle medlemmer. Øker seriøsiteten til forumet.

På den annen side så vil jeg ikke bli oppfattet som en meget seriøs person. Derfor prøver jeg meg med en liten avstemming.[/quote']

Jeg fikk slips men ikke audi.

PS: Legg merke til at til og med signaturen har fullt navn.... hehe

Guest oleharald
Posted

bare en liten korrektur her....

teskten i trykknappen bør kanskje endres?

"Vis resLUTater!??? :lol:

Guest kodvaag
Posted

Sitat Ole Harald:

"bare en liten korrektur her....

teskten i trykknappen bør kanskje endres?"

Sitat slutt

Ola Harald, du som kjører skyvedørsgarderobe og all ting, burde ikke du kunne stave ordet "tekst"?

*fniis*

:)

Bjørn

Guest oleharald
Posted
skyvedørsgarderobe
.... den var god...

forøvrig har jeg bestemt at det er lov å skirve flei i teskt, men slike tyrknknapper kna jo ikke inneholde fiel....

Er du ikke eing?

:lol: :lol: :lol:

Posted

Jeg fikk ikke noen Audi,men noe enda værre en BMW :evil:

Guest Eivind Soltvedt
Posted

Ha! sønnen min (Sindre 3,5mnd) fikk MB til jul! fra Gudfaren sin! (også kalt fadder blandt nordmenn) :lol:

Guest mbgutt
Posted

Tror dette blir veldig bra! ...............og ja, det ble noen bra gaver. :D

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
  • Create New...