Olav Posted December 31, 2002 Posted December 31, 2002 Klikket meg inn på medlemslisten. Synes at det burde være en selvfølge å vite hvem man diskuterer og utveksler meninger med, ikke bare noen dekknavn. Fullt navn og cirka adresse f. eks kommunenavn til alle medlemmer. Øker seriøsiteten til forumet.På den annen side så vil jeg ikke bli oppfattet som en meget seriøs person. Derfor prøver jeg meg med en liten avstemming.
Guest kodvaag Posted January 1, 2003 Posted January 1, 2003 Klikket meg inn på medlemslisten. Synes at det burde være en selvfølge å vite hvem man diskuterer og utveksler meninger med' date=' ikke bare noen dekknavn. Fullt navn og cirka adresse f. eks kommunenavn til alle medlemmer. Øker seriøsiteten til forumet. På den annen side så vil jeg ikke bli oppfattet som en meget seriøs person. Derfor prøver jeg meg med en liten avstemming.[/quote'] Jeg fikk slips men ikke audi. PS: Legg merke til at til og med signaturen har fullt navn.... hehe
Guest oleharald Posted January 2, 2003 Posted January 2, 2003 bare en liten korrektur her.... teskten i trykknappen bør kanskje endres? "Vis resLUTater!???
Guest kodvaag Posted January 2, 2003 Posted January 2, 2003 Sitat Ole Harald: "bare en liten korrektur her.... teskten i trykknappen bør kanskje endres?" Sitat slutt Ola Harald, du som kjører skyvedørsgarderobe og all ting, burde ikke du kunne stave ordet "tekst"? *fniis* Bjørn
Guest oleharald Posted January 3, 2003 Posted January 3, 2003 skyvedørsgarderobe .... den var god... forøvrig har jeg bestemt at det er lov å skirve flei i teskt, men slike tyrknknapper kna jo ikke inneholde fiel.... Er du ikke eing?
Simen Malerbakken Posted January 4, 2003 Posted January 4, 2003 Ser det er en som fikk skikkelig julegave i aar, hvem var det som Fikk Maybachen min??? Jeg vil ha den tilbake!! Bare saa det er nevnt.... Godt Nytt aar alle sammen
Guest Frode Posted January 5, 2003 Posted January 5, 2003 Jeg fikk ikke noen Audi,men noe enda værre en BMW
Guest Eivind Soltvedt Posted January 5, 2003 Posted January 5, 2003 Ha! sønnen min (Sindre 3,5mnd) fikk MB til jul! fra Gudfaren sin! (også kalt fadder blandt nordmenn)
Guest mbgutt Posted January 5, 2003 Posted January 5, 2003 Tror dette blir veldig bra! ...............og ja, det ble noen bra gaver.
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now