MB JON Posted May 24, 2006 Share Posted May 24, 2006 Noen som vet hvor man kjøper hvite brede silkebånd i Oslo området? Pynte tips mottas med takk! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jørn-Flemming Posted May 24, 2006 Share Posted May 24, 2006 Flere steder, bl.a. mange blomsterhandlere. Ellers er det såkalte hobbybutikker, husfliden, stoffbutikker o.l. som har best utvalg i slikt. Mht pynting følger jeg regelen - minst mulig gjør best inntrykk. Har bl.a. sansen for det de gjør i Tyskland som stort sett består av enkle blomsterdekorasjoner i fronten eller på panseret og en sløyfe på håndtak ev speil e.l. (Selv om dette er et MB-forum er Daimler 420 G noe av det fineste som er laget av representasjonskjøretøy ) Men fineste bilen er seff...... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CHARLIE Posted May 31, 2006 Share Posted May 31, 2006 Jeg pleier å ha tykke hvite bånd i en V på panseret, samt "NYGIFT" plakat i bakvinduet. Har også pleid å ha flaggstenger med sugekopp på hver framskjerm, men sugekoppene lager merke i lakken .(Ønsker meg orginale flaggstenger m/ flagg til W140, men de koster ca 7500,- pr side :() Pleier å takke ja til en eller to bryllupskjøringer hver sommer, mer gidder jeg faktisk ikke. Tar da 3500,- pr bryllup. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MB JON Posted June 2, 2006 Author Share Posted June 2, 2006 Takk for tips! Hvite silkebånd fant jeg til slutt på Panduro Hobby. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts