Jump to content

UNIKT! Marked for bakrutespoilere til W124 sedan og coupé?

Guest MartinMB

Recommended Posts

Guest Martin Heie

Hei,

kommer tilbake med et svar på pris iløpet av et par dager. Alle spoilere som kommer ut til dere som kunder skal nå fintilpasses og finslipes slik at en ikke skal behøve å gjøre noe selv  :D

Spoilerne vil komme ferdig grunnet, klare for lakkering :D

Prisen vil ligge rundt tusenlappen ferdig behandlet pluss frakt. Synes dette er en meget fin pris, ettersom dette er et spesialprodukt. ca. en tusenlapp er det det koster for en standard serieprodusert spoiler til en annen bil.

NB NB! Til dere med coupé så har jeg planer om egenproduksjon av spoiler. Dersom noen har en utslitt CE bakrute (helst med ramma rundt) og har lyst til å kappe av øverste delen av ruta og sende den (frakt på min bekostning) til meg, så vil jeg nok kunne lage spoilere til CE.

Jobber daglig med båt i glassfiber og gelcoat, og kan derfor få laget en form slik at jeg kan støpe til dere CE frelste, skal hvertfall forsøke så godt jeg kan!

Mvh

Martin

Guest stian augu

okai. send mæ en mail når du har fått laget ferdi. så ordner vi betaling å slik. for dette måå jeg ha. har leitet etter det leeeenge... så ta kontakt når du får d ferdi:P

• 2 months later...
Guest stian augustinussen

jah. da var dagen kommet for å montere dekslet.

her er ett bilde fra når jeg tester passformen.

passformen var rimelig bra.

DSC00170.jpg

så etter litt spakling,våtsliping å lakking, så var det klart for å montere det.

å her er det ferdig montert.

DSC00184.jpg

jeg mæ ærli innrømme at jeg syns det ble skikkeli bra.

kledde bilen veldig godt.

sorry for dårli mobil bilder.

• 1 year later...
  • 7 months later...
  • 9 months later...
  • 11 months later...

Hmm, dette er tydeligvis noe man skal ha bak rutesenkeren

TROLL124-03 Bak Rutesenker

[Troll Tuning] Kr. 690,-

Skulle nesten tru det ja, men såvidt eg veit er faktisk dette vanlig bakrutesenker  :lol:

Ser at Even på merceforumet.com har kjøpt ein der;

Fikk bakrutesenkeren min for litt siden. Og passformen var som forventet skuffende. Men får se hva jeg gjør med den. Skal på bilen iallefall.

Kem vil være første mann til å handle derfra?  8)

Har kjøpt den som Even kjøpte. Finishen er ikke 100%, men det spiller ingen rolle, har uansett planer om å modifisere den endel. Som å gjøre den litt smalere og muligens ørlite høyere nederst. Liker ikke at den går så langt ned på ruta.