Guest MartinMB Posted May 23, 2006 Posted May 23, 2006 Har kommet over mest sansynlig den eneste produsenten i verden av bakrutespoilere til Mercedes W124. Eller er det noen andre som produserer den? Dette er ikke den corny utgaven som står utover. Jeg lurer nå på om det er marked her for folk som kunne være intresserte? Jeg lurer på å importere et parti. Kvaliteten er støpt glassfiber som er gelcoatet, og finish og passform ser ut til å være svært bra. Prisen jeg evt. vil ta for dem vil ligge rundt +/- 1000lappen inkludert frakt. Vennligst svar på denne tråden dersom dere kunne tenke dere en bakrutespoiler folkens! PS! Omtrent samme design som Mercedes EVO/Rieger har til MB190, DVS den flate typen som ligger helt nedat bakruta Vil med det første importere en prøve nå iløpet av få dager til montering på min egen W124 så jeg kan sikre passformen og finishen. Vil også legge ut bilde av bakrutespoileren ferdig lakkert på bilen etterhvert som prosessen drar seg til Mvh Martin Quote
LadyBenz_ Posted May 24, 2006 Posted May 24, 2006 Kjempe fint med bilder osv når du har fått testa Om resultatet blir bra så vil nok jeg ha Quote
Guest Rolf Knetten Posted May 25, 2006 Posted May 25, 2006 Hei er det mulig og få fatt i bakrute spoyler ti w124 t mod, fint om du sender meg en mail. Mvh Rolf Quote
Guest 230ce David Posted May 25, 2006 Posted May 25, 2006 jaaa! dette er dritbra greier! dette er garantert noe jeg ville kjøpt.. gleder meg til du fixer bilder o.s.v. Quote
Guest 1042 Posted May 25, 2006 Posted May 25, 2006 Hei er det mulig og få fatt i bakrute spoyler ti w124 t mod, fint om du sender meg en mail. Mvh Rolf Noe sånt du tenkte på? Det selges flere steder i landet. Schätz er produsenten. Lurer på om ARS trading selger det, stjerneservice har jeg hørt har planer om å begynne med det iallefall Quote
miata Posted May 28, 2006 Posted May 28, 2006 er det samme som denne du mener ? http://www.perfectstyling.dk/product_info.php?products_id=1731 Quote
Guest 2582 Posted May 28, 2006 Posted May 28, 2006 Jeg er også innteressert i en slik bakrutespoiler. Venter spent på bilder og mer info! Quote
Guest Martin Heie Posted May 29, 2006 Posted May 29, 2006 er det samme som denne du mener ? http://www.perfectstyling.dk/product_info.php?products_id=1731 Intressant dette her miata, men det ser ikke ut som det er en W124 på bildet der..? Mvh Martin Quote
Guest 1134 Posted May 29, 2006 Posted May 29, 2006 Ja kunne vært interessant det ja.. Men må nesten se den på en rute først.. Quote
Guest Martin Heie Posted May 30, 2006 Posted May 30, 2006 Hei, her ser dere et bilde av spoileren ferdig støpt og coatet Mvh Martin Quote
Guest Martin Heie Posted May 30, 2006 Posted May 30, 2006 Sånn, da var 5 stk foreløpig bestillt Da skal jeg fixe noen bilder så fort de er i hus, så følg med! Mvh Martin Quote
Guest Martin Heie Posted May 31, 2006 Posted May 31, 2006 Er bare en type. Så vidt jeg vet har E og CE helt lik bakrute..? Mvh Martin Quote
Guest 230ceDavid Posted May 31, 2006 Posted May 31, 2006 ce og e har ikke like bakruter! ce har runde hjørner og den er mer aerodynamisk... så da har du med andre ord bare funnet bakrutespoiler til sedan... Quote
Guest Martin Heie Posted June 1, 2006 Posted June 1, 2006 Hei, Mulig det da Da skal jeg høre med produsenten idag om de har til CE og E. Har de ikke til CE, vil det kanskje være mulig for meg å få dem produsert allikevel. Disse gutta er villig til å lage. Kommer tilbake med svar Mvh Martin Quote
Guest viggo11 Posted June 14, 2006 Posted June 14, 2006 fått montert disse spoilerene? hvordan var passformen? å skal du bestille flere? jeg må han en slik!!! Quote
Guest Martin Heie Posted June 26, 2006 Posted June 26, 2006 Hei dere, Kun 5 spoilere for sedan er foreløpig bestillt. De ble sendt for en uke siden så de vil nok snart ankomme. Jeg skal lakke en hel del deler på bilen straks (500 bakfanger, øyelokk, spoilerleppe, saccoplank, brabus kanaldeksler, 500 forfanger + diverse andre deler). Venter bare på bakrutedekslene så jeg kan få lakket alt sammen, så bilde vil snart komme (ca. 2uker). Med sendingen får jeg info om andre produkter fabrikken tilbyr på cd-rom. Jeg skal informere om det er bakrutespoilere til coupé å få tak i så fort det lar seg gjøre. For dere som er intressert i dette produktet, legg igjen mailen deres og jeg vil sende info så fort dekslene ankommer. Mvh Martin Quote
Guest Silje Posted June 27, 2006 Posted June 27, 2006 Oi.. Endelig! Dette har jeg leita etter! Har til nå bare funnet den rare som står utover.. Håper du har mulighet til å ta inn noen.. Jeg vil helt sikkert ha!! Håper å se bilde når den er på bilen.. Kan du si litt om hvordan den festes? Quote
Guest Martin Heie Posted June 27, 2006 Posted June 27, 2006 Hei, Spoileren vil kunne festes på den måten du selv vil. Som de fleste andre rutespoilere tror jeg du lettest fester den med dobbelsidig tape. Spoileren er laget slik at den ligger over den grå vinduslista også, så det ikke blir noe annen farge mellom spoileren og selve karroseriet. Å stryke litt klar silikon i skjøten mellom karroseri og spoileren er nok ikke dumt. Skal komme spesifikt tilbake til det så fort jeg får sett på den selv. Vil også lage en monteringsanvisning og legge med hver spoiler som selges Som sagt, legg igjen mailen deres her dersom dere vil at jeg skal oppdatere dere så fort spoilerne ankommer :D/ Skal bli medlem i klubben så fort bilen er ferdig også Mvh Martin Quote
Guest stian augu Posted June 28, 2006 Posted June 28, 2006 bra ting skjer her:P her er e-mail: stianaugu@gmail.com. send meg info med en gang du får gjort ting. er skikkeli spent Mvh Stian Augustinussen Quote
Guest Martin Heie Posted June 30, 2006 Posted June 30, 2006 Idag kom papirer i posten på at sendingen var ankommet Skal bare få hentet ut dem nå, så kommer først et bilde av den ulakkert på bilen tenker jeg Skal oppdatere dere med spørsmål om coupé også, hvis dem ikke har så er det ikke umulig at jeg kan få dem produsert uansett. Mvh Martin Quote
Guest Martin Heie Posted July 5, 2006 Posted July 5, 2006 Ankommet idag Bilder/info kommer senere på dagen HER! Mvh Martin Quote
Guest Martin Heie Posted July 5, 2006 Posted July 5, 2006 Endelig folkens, spoilerne er her! Hvis interesse, kontakt meg på VeroLab@gmail.com Ang. spoiler til coupe, så kan dette ikke skaffes i skrivende øyeblikk. Angående finish så er denne ganske bra. Litt finsparkel og pussing/tilpassning må til før lakkering, slik som det meste annet i glassfiber. Som vist på bildene så er dette spoileren ubehandlet. Kommer til å se smekker ut ferdig lakkert Spoilerne leveres sortlakkert på baksiden uten tillegg i prisen, etter ønske. Dette vil gjøre sitt til at det ser pent ut fra innsiden av ruta. Mvh Martin Quote
Guest stian augu Posted July 6, 2006 Posted July 6, 2006 hei. dette ser utruli bra ut :D hva regner du med at en slik kommer seg på? Quote
Recommended Posts