Guest Frank Osland Posted May 23, 2006 Share Posted May 23, 2006 Har lakka bakluka på min s124, tok da av dei ødelagde muttrene til skiltet. Har kjøpt nye men får dei ikkje til å sitte. Er det noken som har skifta desse før? Og husker korleis det gjøres? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olav Posted May 23, 2006 Share Posted May 23, 2006 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brøl Posted May 23, 2006 Share Posted May 23, 2006 Trodde disse skulle utvide seg når skruen strammes...?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frode Posted May 23, 2006 Share Posted May 23, 2006 jeg opplevde at mutteren i bakkant ramlet nedi bunnen av døra, måtte av med dekselet og holde en ny mutter og skrue skruen inn mens jeg holdt igjen på mutteren... .det gikk greit det, ellers så er alternativet til Olav glimrende....sikaflex holder bilens levetid og muligheten for avskilting er sterkt redusert..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thor-Egil Andersen Posted May 24, 2006 Share Posted May 24, 2006 Er ikke dise "poppet" på da tro.. jeg borret ut mine gamle og monterte uorginale poppnagelmutter... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Frank Osland Posted May 24, 2006 Share Posted May 24, 2006 Er popet på ja, løste problemet med spes poptang til dette formålet. Så nå er bilen klar til gol, bortsett fra litt vask og puss da. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts