Mr. Nygård Posted May 23, 2006 Share Posted May 23, 2006 http://www.dn.no/forsiden/article787997.ece Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frode Posted May 23, 2006 Share Posted May 23, 2006 Har du planer om å delta Thomas...??.. med 123`en.... Så det var en gammel 600... men likte selv best denne kommentaren: Det var populært å svi gummi i Las Vegas. Hele seks McLaren Mercedes SLR deltok i løpet, av bare ca 1000 produsert. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olav Posted May 23, 2006 Share Posted May 23, 2006 Ville saker dette. Jeg hadde tilbud om å delta som sjåfør på Supportbil under et lignende arrangement i sommer (ultimaterally - arrangert av ikke ukjente Kim Scmitz) Det var imidlertid så mye usikkerhet omkring hele arrangementet, hvor det skulle skje osv at jeg takket nei. Det var også lagt opp til rimelig hard kjøring i og med at vi skulle i teorien starte sist og komme frem før de andre. Nå er forresten hele greia utsatt til neste år. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ms V-max Posted May 23, 2006 Share Posted May 23, 2006 Åhh....jeg blir helt dårlig av disse bildene..... I lOVE IT!! Jeg hadde tilbud om å delta som sjåfør på Supportbil under et lignende arrangement i sommer (ultimaterally - arrangert av ikke ukjente Kim Scmitz) Det var imidlertid så mye usikkerhet omkring hele arrangementet, hvor det skulle skje osv at jeg takket nei. Det var også lagt opp til rimelig hard kjøring i og med at vi skulle i teorien starte sist og komme frem før de andre. Nå er forresten hele greia utsatt til neste år. Dette løpet fikk jeg også invitasjon til! (Sikkert sammen med resten av norges befolkning) Syns igrunn opplegget virket bra. Uansett, bra initiativ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TEH Posted May 31, 2006 Share Posted May 31, 2006 mon tro hva han tenker... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts