Jump to content

Party på hjul

Mr. Nygård

Recommended Posts

Har du planer om å delta Thomas...??.. 8) med 123`en.... :wink:

Så det var en gammel 600... men likte selv best denne kommentaren:

Det var populært å svi gummi i Las Vegas. Hele seks McLaren Mercedes SLR deltok i løpet, av bare ca 1000 produsert.

Ville saker dette.

Jeg hadde tilbud om å delta som sjåfør på Supportbil under et lignende arrangement i sommer (ultimaterally - arrangert av ikke ukjente Kim Scmitz) Det var imidlertid så mye usikkerhet omkring hele arrangementet, hvor det skulle skje osv at jeg takket nei. Det var også lagt opp til rimelig hard kjøring i og med at vi skulle i teorien starte sist og komme frem før de andre. :shock: Nå er forresten hele greia utsatt til neste år.

Åhh....jeg blir helt dårlig av disse bildene..... I lOVE IT!! :rolleyes: :supz: :love4:

Jeg hadde tilbud om å delta som sjåfør på Supportbil under et lignende arrangement i sommer (ultimaterally - arrangert av ikke ukjente Kim Scmitz) Det var imidlertid så mye usikkerhet omkring hele arrangementet, hvor det skulle skje osv at jeg takket nei. Det var også lagt opp til rimelig hard kjøring i og med at vi skulle i teorien starte sist og komme frem før de andre. :shock: Nå er forresten hele greia utsatt til neste år.

Dette løpet fikk jeg også invitasjon til! (Sikkert sammen med resten av norges befolkning) Syns igrunn opplegget virket bra. Uansett, bra initiativ!