Jump to content

Recommended Posts

Posted

Skulle i dag på klubbkveld i oslo for første gang. Gledet meg til å treffe likesinnede benzofile. Hadde en del ting å spørre om, da jeg er nybegynner i klubben.

Kjørte inn fra Løken i Aurskog-Høland ca 50 minutter med bil. Kommer fram 20.05 og finner ingen. Snakket med et par som jobbet der, som sa at alle hadde dratt allt.

Møtet skulle begynne 20.00. Der stod jeg etter å ha kjørt i nesten en time og neida, ingen der. Bare å sette seg i bilen og kjøre hjem igjen. Håper ikke alle klubbkveldene er sånn, da gidder ikke jeg å fornye mitt medlemskap.

Posted

Møtet skulle begynne 20.00. Der stod jeg etter å ha kjørt i nesten en time og neida, ingen der. Bare å sette seg i bilen og kjøre hjem igjen. Håper ikke alle klubbkveldene er sånn, da gidder ikke jeg å fornye mitt medlemskap.

Møtene i Oslo begynner klokka 17.00, og når folk begynner å stikke er det som regel en gjeng som drar til McDonalds på Østre Aker vei for å legge på seg et par kilo ekstra.

Selv så blir jeg mer aktiv på mandagsmøter fremover nå. Det meste av eksamener og drit som har opptatt meg på mandager er nå over. Telefonnummeret mitt står i signaturen.

Posted

Det står da tydelig på denne siden at møtet begynner kl 20.00 Ikke min mening å kjefte, men det er ltt langt å kjøre 14 mil bomtur. Kommer sterkere tilbake på de neste møtene, men fint om denne siden var oppdatert på tider.(har bare sjekket kalenderen) :?

Posted

Det står da tydelig på denne siden at møtet begynner kl 20.00

Hvor da? Så på hjemmesiden til lokallag Oslo nå, og der står det 17.30. Stemmer nok bedre det enn 17.00, bare jeg som er tidlig ute.  :lol: Jeg kan oppdatere hendelsene på kalenderen slit at det er klarere når ting begynner.

Posted

Jeg klikket bare på kalenderen for i dag. Der står det vanlig klubbkveld i brobekkveien 102b kl 20.00. Hvis det er som du sier, så skjønner jeg hvorfor de andre var drat, he, he. Ikke noe å gjøre noe med. Håpet bare å få noen råd der i dag.