Jump to content

Recommended Posts

Posted

Skulle i dag på klubbkveld i oslo for første gang. Gledet meg til å treffe likesinnede benzofile. Hadde en del ting å spørre om, da jeg er nybegynner i klubben.

Kjørte inn fra Løken i Aurskog-Høland ca 50 minutter med bil. Kommer fram 20.05 og finner ingen. Snakket med et par som jobbet der, som sa at alle hadde dratt allt.

Møtet skulle begynne 20.00. Der stod jeg etter å ha kjørt i nesten en time og neida, ingen der. Bare å sette seg i bilen og kjøre hjem igjen. Håper ikke alle klubbkveldene er sånn, da gidder ikke jeg å fornye mitt medlemskap.

Posted

Møtet skulle begynne 20.00. Der stod jeg etter å ha kjørt i nesten en time og neida, ingen der. Bare å sette seg i bilen og kjøre hjem igjen. Håper ikke alle klubbkveldene er sånn, da gidder ikke jeg å fornye mitt medlemskap.

Møtene i Oslo begynner klokka 17.00, og når folk begynner å stikke er det som regel en gjeng som drar til McDonalds på Østre Aker vei for å legge på seg et par kilo ekstra.

Selv så blir jeg mer aktiv på mandagsmøter fremover nå. Det meste av eksamener og drit som har opptatt meg på mandager er nå over. Telefonnummeret mitt står i signaturen.

Posted

Det står da tydelig på denne siden at møtet begynner kl 20.00 Ikke min mening å kjefte, men det er ltt langt å kjøre 14 mil bomtur. Kommer sterkere tilbake på de neste møtene, men fint om denne siden var oppdatert på tider.(har bare sjekket kalenderen) :?

Posted

Det står da tydelig på denne siden at møtet begynner kl 20.00

Hvor da? Så på hjemmesiden til lokallag Oslo nå, og der står det 17.30. Stemmer nok bedre det enn 17.00, bare jeg som er tidlig ute.  :lol: Jeg kan oppdatere hendelsene på kalenderen slit at det er klarere når ting begynner.

Posted

Jeg klikket bare på kalenderen for i dag. Der står det vanlig klubbkveld i brobekkveien 102b kl 20.00. Hvis det er som du sier, så skjønner jeg hvorfor de andre var drat, he, he. Ikke noe å gjøre noe med. Håpet bare å få noen råd der i dag.

Guest 2271
Posted

"Hendelsen", altså klubbkveld... ligger faktisk inne i kalenderen på hovedsiden på høyre side med klokkeslett 08:00.....!

Så her må det en feilretting til...

Posted

Det er faktisk noe rart med tiden som står når du klikker på "kalenderen" eller terminlisten? 22. mai kl 08:00?

Ellers kan jeg med glede og stolthet melde at støtfangerkrom er byttet, skjermer lakkert, rustbeskyttet og tilbakemontert. Så nå mangler bare litt støvtørking inni, så er Storesvarten igjen klar for framvisning! (Dessverre ikke på Gol da  :( [-o< :crybaby: - fotballcup med jentungen er en god unnskyldning og et koselig alternativ?)

Guest 2271
Posted

Det er faktisk noe rart med tiden som står når du klikker på "kalenderen" eller terminlisten? 22. mai kl 08:00?

He he.. Jeg var 37 sekunder før deg til å skrive nettopp det.... :)

Posted

He he.. Jeg var 37 sekunder før deg til å skrive nettopp det.... :)
Heh - heh.  =D> Fikk jo beskjed om det ](*,) - men siden jeg hadde laget en sånn snasen link også :crybaby:  så tenkte jeg - tusan og, lar'n gå!  :evil4:
Posted

"Hendelsen", altså klubbkveld... ligger faktisk inne i kalenderen på hovedsiden på høyre side med klokkeslett 08:00.....!

Skyt  Bjørn. Lokallagene har fortsatt ikke tilgang til den kalenderfunksjonen... Ikke at jeg skjønner hvorfor den ikke er knyttet opp mot kalenderen på forumet her?

Posted

At hendelsen ligger fra 08:00 har med visning av denne å gjøre, så det skal være riktig

Skyt  Bjørn. Lokallagene har fortsatt ikke tilgang til den kalenderfunksjonen... Ikke at jeg skjønner hvorfor den ikke er knyttet opp mot kalenderen på forumet her?

Skyt gjerne, men ikke på meg....det som er lagt ut her er det lokallaget selv som har gjort, jeg kan IKKE se at det står kl 20:00 noe sted så jeg tror nok vårt nye medlem må ha blingset litt.

Guest 2271
Posted

At hendelsen ligger fra 08:00 har med visning av denne å gjøre, så det skal være riktig

Skyt gjerne, men ikke på meg....det som er lagt ut her er det lokallaget selv som har gjort, jeg kan IKKE se at det står kl 20:00 noe sted så jeg tror nok vårt nye medlem må ha blingset litt.

Gå inn på Hovedsiden, og Terminlisten som står helt til høyre (kalenderen)... Gå inn på 22. mai, og der står det ettertrykkelig 08:00 og hendelsebeskrivelse... Står ikke 20:00, men 08:00... Det er mulig å misforstå dette, spesielt for nye medlemmer som aldri har vært med på møter tidligere, da det ikke er normalt å møtes kl. 08 om morgenen....

Posted

Ja, jeg greide det. Stemmer at det stod kl 08.00 og ikke 20.00 som jeg skrev :oops:My bad, men regnet med at ingen hadde klubbkveld kl 08.00 om morgenen, he, he.

Ikke så farlig, fikk en tur, men ganske irriterende. Kommer sterkere tilbake.

Posted

Ja, jeg greide det. Stemmer at det stod kl 08.00 og ikke 20.00 som jeg skrev :oops:My bad, men regnet med at ingen hadde klubbkveld kl 08.00 om morgenen, he, he.

Ikke så farlig, fikk en tur, men ganske irriterende. Kommer sterkere tilbake.

Hei

Veldig bra att du kommer sterkere tilbake da vi synest det er utrolig trivelig med nye fjes på mandagene så du er hjertelig velkommen.