Geggi Posted May 20, 2006 Share Posted May 20, 2006 Nei, ikke F1 (har ikke vært uten tro der), men Melodi Grand Prix. Etter Wig Wam som ifjor gjorde suksess med sin rocka sang så har de tydeligvis banet vei for andre. Den finske vinnersangen var jo bare rå! Så litt av den på BBC-nyhetene nettopp. "Hard Rock hallelujah" eller noe sånt tror jeg den het :supz: Tipper Ronnie tar peiling på å bytte Gol-favorittsangen 2005 sin fra Wig Wam "Rock and roll" til denne nye GP-sangen Får vel kanskje se neste års utgave av programmet også da. Var det flere rocka sanger der (for de som så på?) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geggi Posted May 22, 2006 Author Share Posted May 22, 2006 Nei, jeg satt og så på BBC etter en kveld med fokus på andre ting enn TV. Men jo selvfølgelig hadde jeg stor tro på MGP da jeg som 13-åring satt og så på Bobbysocks som vant. Hadde ikke du??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts