Lars Alex Posted May 17, 2006 Share Posted May 17, 2006 Fikk igjen min 124 93 mod 280 TE fra lakkering og frontrutebytte på fredag. Skulle ut å kjøre i sted, men frontviskeren er helt dø. Vanskelig å kjøre i regnet uten vindusvisker. Noen som har peil om hva som kan ha skjedd? Er det noe gutta som byttet frontruta mi har gjort? Han holdt på å montere viskeren da jeg kom for å hente bilen. Er det noe jeg kan gjøre selv med dette? Er helt "grønn" på å skru. PS. Viskeren virket helt 100% når bilen ble levert dem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted May 17, 2006 Share Posted May 17, 2006 Sjekk i hvertfall sikringen. Dette er helt klart en reklamasjonssak, så du får stikke innom de som byttet ruta i morgen og klage. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Alex Posted May 17, 2006 Author Share Posted May 17, 2006 Hei. Har sjekket sikringen. Håpet det var noe jeg kunne gjøre selv. Har 50 min å kjøre til det firmaet, men må jeg så må jeg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted May 17, 2006 Share Posted May 17, 2006 Har sjekket sikringen. Håpet det var noe jeg kunne gjøre selv. Det kan være så enkelt som at de har glemt å koble på kontakten til viskeren. Du må demontere panelene rundt viskeren for å komme til og sjekke dette. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ØHN Posted May 17, 2006 Share Posted May 17, 2006 Fikk igjen min 124 93 mod 280 TE fra lakkering og frontrutebytte på fredag. Skulle ut å kjøre i sted, men frontviskeren er helt dø. Vanskelig å kjøre i regnet uten vindusvisker. Noen som har peil om hva som kan ha skjedd? Er det noe gutta som byttet frontruta mi har gjort? Han holdt på å montere viskeren da jeg kom for å hente bilen. Er det noe jeg kan gjøre selv med dette? Er helt "grønn" på å skru. PS. Viskeren virket helt 100% når bilen ble levert dem. Triste greier, dette bør de fikse uten at det koster deg noe. Smør på RainX til du får fikset det, så kan du bruke bilen i all slags vær. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Alex Posted May 17, 2006 Author Share Posted May 17, 2006 Har sjekket sikringen. Håpet det var noe jeg kunne gjøre selv. Det kan være så enkelt som at de har glemt å koble på kontakten til viskeren. Du må demontere panelene rundt viskeren for å komme til og sjekke dette. Mener du det halvmåneformede gummidekslet, eller de perforert plastdekslene? Som du skjønner er jeg helt "grønn når det gjelder å skru. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted May 17, 2006 Share Posted May 17, 2006 Mener du det halvmåneformede gummidekslet, eller de perforert plastdekslene? Som du skjønner er jeg helt "grønn når det gjelder å skru. Jeg hadde av alt dette for 2 mnd siden så jeg burde jo huske bedre, men du må vel ta av både plastdekslene og gummidekslet mener jeg å huske... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted May 17, 2006 Share Posted May 17, 2006 Kom til å huske at jeg la ut noen bilder når jeg byttet kupevifte, kanskje du får noen tips hvis du titter på de: http://www.mbentusiastklubb.com/smf/index.php?topic=8248.msg73469#msg73469 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts