Guest Tor Einar Jørgensen Posted May 16, 2006 Share Posted May 16, 2006 Hei. Jeg er i ferd med å sette inn en 500 motor (117.963) i en 85 modell 126. Er det noen som kan hjelpe med informasjon om kobling av vakumslanger / styringer på denne motoren, eventuelt link til teknisk informasjon / service manualer elns. 86 modell 300 GW Stt turbo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tor Einar Jørgensen Posted May 22, 2006 Share Posted May 22, 2006 Hei igjen. Regner med at det finnes noen der ute med V8 i bilen sin (85 modell 500 SE, SEC). Kan noen gjøre meg den tjenesten at de kan ta med digitalkameraet og ta noen bilder av motorrommet, slik at jeg kan se hvordan de forskjellige slangene er koblet, alternativt, finnes det noen som har en rep manual med skjema/ bilde som de kunne ha skannet noen sider av og sendt meg ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts