Tjærand Matre Posted May 16, 2006 Share Posted May 16, 2006 Denne sto så kjekt parkert utenfor kontoret i dag. W210 E55 AMG. Tror det er en av Hauk sine men utrolig tøff er den... Svært diskret AMG-styling men akkurat nok til at du ser at det ikke er drosjeversjonen. [vedlegget ble slettet av en administrator.] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 1042 Posted May 16, 2006 Share Posted May 16, 2006 Naboens finstas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnus Nilsen Posted May 16, 2006 Share Posted May 16, 2006 Så denne på gardemoen søndag ettermidag.(tatt med mobilkamera) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geggi Posted May 16, 2006 Share Posted May 16, 2006 Er det flere enn Petter Stordalen som har SLR her i landet? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted May 17, 2006 Share Posted May 17, 2006 Er det flere enn Petter Stordalen som har SLR her i landet? Det er bestillt flere, men jeg vet ikke hvem som har fått de enda. Kan minnes svakt at jeg hørte om i hvertfall en utenom Stordalen som hadde fått bilen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bengt E Jacobsen Posted May 17, 2006 Share Posted May 17, 2006 Jeg så en som stod nedsnødd utenfor hurtigruta carglass på Fyrstikk torget tidligere i år da det var det store snøfallet. Tror ikke det var Stordalen sin som stod der. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted May 17, 2006 Share Posted May 17, 2006 Jeg så en som stod nedsnødd utenfor hurtigruta carglass på Fyrstikk torget tidligere i år da det var det store snøfallet. Tror ikke det var Stordalen sin som stod der. Det bekrefter i hvertfall at tidligere eier av Hurtigruta har fått den han bestillte etter at han solgte hurtigruta. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olav Posted May 17, 2006 Share Posted May 17, 2006 Jeg så en som stod nedsnødd utenfor hurtigruta carglass på Fyrstikk torget tidligere i år da det var det store snøfallet. Tror ikke det var Stordalen sin som stod der. Det bekrefter i hvertfall at tidligere eier av Hurtigruta har fått den han bestillte etter at han solgte hurtigruta. En SLR må da være den optimale hurtigruta. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Espen Posted May 18, 2006 Share Posted May 18, 2006 Er det flere enn Petter Stordalen som har SLR her i landet? Fredly var den første som fikk en SLR her til lands hvis jeg ikke husker helt feil. Levert på Autostern. Men den ble vel kanskje tatt med utenlands... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts