Guest 2078 Posted May 13, 2006 Share Posted May 13, 2006 Lurer på hva jeg trenger for å koble tv-tuner på command i en 2002 Mercedes ML. Har funnet tak i selve tv tuneren men jeg lurer på hva jeg trenger bortsett fra det?? Kabler og slik?? Må jeg bytte antennen bake på taket?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ML 320 Posted May 16, 2006 Share Posted May 16, 2006 Hei har en komplett installasjons manual for tv tuner vs comand i pdf format. kan sende deg en kopi . Mail over en adresse! mvh ml 320 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 2078 Posted May 16, 2006 Share Posted May 16, 2006 Hei har en komplett installasjons manual for tv tuner vs comand i pdf format. kan sende deg en kopi . Mail over en adresse! mvh ml 320 Det hørtes helt fortreffelig ut. Send til: lbnilsen@online.no Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Henning Barka Posted September 13, 2006 Share Posted September 13, 2006 Hei. Hvis du har et koblingsskjema til Comand 2.0 er jeg svært interessert Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Madsen Posted September 13, 2006 Share Posted September 13, 2006 Hei har en komplett installasjons manual for tv tuner vs comand i pdf format. kan sende deg en kopi . Mail over en adresse! mvh ml 320 Hvilken utgave av comand ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Henning Barka Posted September 13, 2006 Share Posted September 13, 2006 Hei! Det er Comand 2.0 (Blaupunkt?) Mailadressen er : henning.barka@c2i.net Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Henning Barka Posted September 14, 2006 Share Posted September 14, 2006 Bilen er fra 2001.ML 270 CDI.Ser ikke bort ifra at Comanden er eldre eller ettermontert. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts