Enebakk Posted May 10, 2006 Share Posted May 10, 2006 Er ikke dette billig for en 320 24v?? http://finn.no/finn/car/object?finnkode=7533581&sid=8a62HFLcG441594&pos=71&tot=382&page=2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted May 10, 2006 Share Posted May 10, 2006 Jo, jeg synes det virket ganske billig! Synes denne var litt morsom jeg da: 24 ventilers 6 sylindret bensingjerrig motor Du kjøper ikke 320 hvis du har lyst til å bruke lite bensin for å si det slik*... *De har et ålreit bensinforbruk ved langkjøring, men det er ved småkjøring det slår til. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Enebakk Posted May 10, 2006 Author Share Posted May 10, 2006 Jo, jeg synes det virket ganske billig! Synes denne var litt morsom jeg da: 24 ventilers 6 sylindret bensingjerrig motor Du kjøper ikke 320 hvis du har lyst til å bruke lite bensin for å si det slik*... *De har et ålreit bensinforbruk ved langkjøring, men det er ved småkjøring det slår til. Så det jeg å.Min bruker perverst mye men det er bare små kjøring da hva er normalt å bruke på småkjøring med en 300te? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted May 10, 2006 Share Posted May 10, 2006 Så det jeg å.Min bruker perverst mye men det er bare små kjøring da hva er normalt å bruke på småkjøring med en 300te? Det kommer helt ann på. Det er ikke unormalt med et snitt på 1,45 med mye småkjøring i hvertfall. Kanskje enda høyere hvis du kjører mye med gasspedalen helt ned mot matten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Enebakk Posted May 10, 2006 Author Share Posted May 10, 2006 Har på følesen av at den bruker mellom 2-2,5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted May 11, 2006 Share Posted May 11, 2006 Har på følesen av at den bruker mellom 2-2,5 Det er jo i tilfelle grusomt!! Mye mer enn hva AMGen bruker på småkjøring. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts