Guest stig1 Posted April 6, 2005 Share Posted April 6, 2005 er det noen som vet hvor man kan få kjøpt lorinser styling, fant denne http://finn.no/finn/car/object;pdc=1112805934520?finnkode=4607925&sid=5aWRDUVH5934510&pos=14 på finn, og vurdere å sette det på konas bil, hvis det ikke er for dyrt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TEH Posted April 6, 2005 Share Posted April 6, 2005 Det er DYRT. Lorinser har en snerten liten spoiler til bakluka til min bil. 6000,- + mva takk Norsk importør er i følge Lorinser Auto Grip as Lykke til Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest GammelGul Posted April 6, 2005 Share Posted April 6, 2005 Auto-Grip importerte kun felger fra Lorinser, men nå har de sluttet med det også. Synd, for jeg fikk stor fin Lorinser-kalender til jul fra dem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest stig1 Posted April 6, 2005 Share Posted April 6, 2005 Det er DYRT. Lorinser har en snerten liten spoiler til bakluka til min bil. 6000' date='- + mva takk Norsk importør er i følge Lorinser Auto Grip as Lykke til har snakket med auto grip, de fører ikke styling Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TEH Posted April 7, 2005 Share Posted April 7, 2005 Da blir nærmeste Lison Bil AB i Sverige. Det var der jeg fikk svar ang spoileren på bakluka. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frode Posted April 7, 2005 Share Posted April 7, 2005 Send mail til Sportservice Lorinser Export Sales i.A. Michael Beranek.Han hjelper deg med det meste, få han til å sende deg en brosjyre om hva de har til bilen din så kan du sikkert kjøpe direkte eller han henviser deg til forhandler som kan hjelpe deg!!! michael.beranek@lorinser.com Jeg sendte mail til han angående Lorinser styling til 124 serien og fikk katalog på alt.... NB! skriv på Engelsk/Tysk..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Stig B Posted April 14, 2005 Share Posted April 14, 2005 RGJ i Trondheim fører loreinserstyling tlf 73933105 (roar jensen) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Björn Posted May 1, 2005 Share Posted May 1, 2005 Han Roar Groven Jensen (RGJ) Jobber hos og for Loreinser. Roar tar med biler opp til Trondheim når han kommer hjem også...Også er han veldig gunsdig med prisene når d gjels styling og andre godteri Björn Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts