Jump to content

Landstreffet.... får vi mer info om dette på mail etc...?

Condor

Recommended Posts

Vet ikke om jeg bommer litt ved å skrive dette her men......jeg har meldt meg til Landstreffet på Gol i slutten av mai. Et lite spørsmål betales alt av påmeldingsavgift + div. der oppe på Gol? Får hvert enkelt medlem info på mail om dette? Får vi noe mer info om Landstreffet etc....?

Hvis du følger med her på forumet så er det et par tråder som kommer til å bli glohete etterhvert som landstreffet nærmer seg og der finner du all info som du trenger. Snakker av erfaring fra tidligere år.  :P

Program for helgen:

Fredag

16 - 20

Innsjekking/registrering

20 - ??

Grilling og sosialt samvær

Lørdag

07 - 10

Frokost og bilvask (Vaskeavtale hos Gol Bilistsenter Shell)

10 - 16

Utstilling av biler. Salg av klubbeffekter, lotteri, osv.  Det blir salg av grillmat

og drikke til hyggelige priser.

16 - 17

Cruising og parkering

20 - 22

Festmiddag og premieutdeling fra bilutstillingen.

22 - ??

Fest og moro

Søndag

12 - 14

Årsmøte og valg. Alle medlemmer oppfordres til å møte.

Noe mer du trenger å vite, så spør. :)

Vi drar en stor gjeng oppover allerede på torsdag. Dessverre får ikke jeg vært med på grillingen på fredagen, så jeg får ta det igjen på lørdag. ;)

Takker for all info vedrørende landstreffet..... Det var en her i mail over som henviste til info om Landstreffet i venstre kolonne.....Joda ...jeg har lest og sjekket det som står der flere ganger før jeg la ut spøsmålet mitt. Imidlertid stod det lite om når betaling skal/skulle finne sted osv. Men takket være dere her nå så vet jeg mye mer....Takker og bukker..... mitt første landstreff....mmm..blir interessant det.... Har foreløpig bare booket for fredag og lørdag da.... Men ....for å være ærlig høres det veldig interessant det dere skriver om å dra opp allerede torsdag...... skal tenke litt på det der jeg..... Altså igjen...takk...

Selfølgelig....hadde glemt at vi har fri 25 mai jeg..... vel det betyr i praksis at jeg også kunne tenkt meg og henge meg på fra Olavsgård denne aktuelle torsdagen.... fra kl 12:00---....... vel jeg burde vel sjekke om jeg kan leie en hytte en dag til da..... Fint at dere minte meg på den fridagen gutter..... glimrende.....

Selfølgelig....hadde glemt at vi har fri 25 mai jeg..... vel det betyr i praksis at jeg også kunne tenkt meg og henge meg på fra Olavsgård denne aktuelle torsdagen.... fra kl 12:00---....... vel jeg burde vel sjekke om jeg kan leie en hytte en dag til da..... Fint at dere minte meg på den fridagen gutter..... glimrende.....

Torsdag pleier å være inkludert når man booker hytte fra fredag til søndag, men det er jo greit å sjekke.

:D---du har rett...torsdagen er inkludert i samme pakkeløsningen....dersom man allerede har booket fredag til søndag. Og dermed er sådan gjort.............Igjen.... tusen takk for verdifulle tips.... det betyr i praksis at jeg er med fra torsdag og henger meg på dere oppover fra Olavsgår.... 8)

:D---du har rett...torsdagen er inkludert i samme pakkeløsningen....dersom man allerede har booket fredag til søndag. Og dermed er sådan gjort.............Igjen.... tusen takk for verdifulle tips.... det betyr i praksis at jeg er med fra torsdag og henger meg på dere oppover fra Olavsgår.... 8)

Velkommen skal du være! :)

Guest Arne Kjøhl

Program for helgen:

Fredag

16 - 20

Innsjekking/registrering

20 - ??

Grilling og sosialt samvær

Lørdag

07 - 10

Frokost og bilvask (Vaskeavtale hos Gol Bilistsenter Shell)

10 - 16

Utstilling av biler. Salg av klubbeffekter, lotteri, osv.  Det blir salg av grillmat

og drikke til hyggelige priser.

16 - 17

Cruising og parkering

20 - 22

Festmiddag og premieutdeling fra bilutstillingen.

22 - ??

Fest og moro

Søndag

12 - 14

Årsmøte og valg. Alle medlemmer oppfordres til å møte.

Noe mer du trenger å vite, så spør. :)

Vi drar en stor gjeng oppover allerede på torsdag. Dessverre får ikke jeg vært med på grillingen på fredagen, så jeg får ta det igjen på lørdag. ;)

Vaskeavtale hos Gol bilsenter Shell utgår pga. ombygging av stasjonen.

Vi håper å finne alternative løsninger for vasking.

Vaskeavtale hos Gol bilsenter Shell utgår pga. ombygging av stasjonen.

Vi håper å finne alternative løsninger for vasking.

Går det an å få lagt ut en vannslange nede ved hyttene, der vi hadde grilling i fjor?