ODDATLE Posted May 8, 2006 Posted May 8, 2006 Må snart ha nye sommersåler. Noen som har erfaringer med 225/50-16 Som har gode våtveis-egenskaper, og samtidig ikke bråker for mye? Quote
FrodeS Posted May 8, 2006 Posted May 8, 2006 Må snart ha nye sommersåler. Noen som har erfaringer med 225/50-16 Som har gode våtveis-egenskaper, og samtidig ikke bråker for mye? Jeg ble i hvertfall positivt overrasket over støynivået på mine 215/55-16 Hankook Ventus K102 . Har ikke fått presset dem noe særlig på våt asfalt ennå. Bor tross alt ikke i Stavanger .. Quote
Frode Posted May 8, 2006 Posted May 8, 2006 Har hatt på Michelin et eller annet nå i ei uke, i dim 225/40-18 og ble positivt overrasket over støy nivå, ellers så ble Bridgestone og Pirelli testvinner i Tyskland. Det er også stor forskjell på dekk når det gjelder dekkbredde og størrelser generelt, feks er Vredestein veldig store i størrelsen mens Michelin er veldig smale igjen. Dunlop Sp9000 var og veldig bra dekk, det hadde jeg i 2 år og makan til våt egenskaper skal en lete lenge etter, der ble jeg mektig imponert..!!.. får håpe at Michelin er like bra.... Sjekk også at det er runde sidekanter på de dekkene du kjøper så du slipper sporing..!!.. Quote
CHARLIE Posted May 8, 2006 Posted May 8, 2006 Har hatt på Michelin et eller annet Michelin Pilot Sport 2 :D Quote
Guest 2332 Posted September 4, 2006 Posted September 4, 2006 Kjører men 225 40 18, Sawa Intenza. Kjempebrae dekk Merket også at de ser ganske mye bredere enn Nokian NRY Dekk som jeg slet ut bake Quote
Recommended Posts