Thor-Egil Andersen Posted May 8, 2006 Share Posted May 8, 2006 Fikk nettop beskjed om at jeg skal inn å opperere kneet mandag 15.05.06 Jævla menisk. Må forte meg å shine bilen nå da, så den er klar før treffet Med litt flaks og alkohol kan jeg sikkert kaste krykkene på treffet ... wwwooohooo.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frode Posted May 8, 2006 Share Posted May 8, 2006 He, he... du får ha lykke til..!! Makan til tidspunkt å gjøre dette på da..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronnie Westpold Posted May 8, 2006 Share Posted May 8, 2006 Fikk nettop beskjed om at jeg skal inn å opperere kneet mandag 15.05.06 Jævla menisk. Må forte meg å shine bilen nå da, så den er klar før treffet Med litt flaks og alkohol kan jeg sikkert kaste krykkene på treffet ... wwwooohooo.. Dette løser vi med litt karsk på torsdagen Thor Egil MAX: CL Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thor-Egil Andersen Posted May 8, 2006 Author Share Posted May 8, 2006 He he.. skal aldri ha CL He he... kan vel ikke skylde på den egentlig.... Blir vel trebein fra kneet og opp Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olav Posted May 8, 2006 Share Posted May 8, 2006 Blir vel trebein fra kneet og opp Pass på så du får samme tresort som i treskallen da. :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thor-Egil Andersen Posted May 8, 2006 Author Share Posted May 8, 2006 He he... satser på birdseye.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johnny Antonsen Posted May 9, 2006 Share Posted May 9, 2006 Fikk nettop beskjed om at jeg skal inn å opperere kneet mandag 15.05.06 Jævla menisk. Må forte meg å shine bilen nå da, så den er klar før treffet Med litt flaks og alkohol kan jeg sikkert kaste krykkene på treffet ... wwwooohooo.. MAAAAAAAAAAAAaX. TORSDAGS KARK Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronnie Westpold Posted May 15, 2006 Share Posted May 15, 2006 He he.. skal aldri ha CL He he... kan vel ikke skylde på den egentlig.... Blir vel trebein fra kneet og opp Husk å ta med litt møbel polish Maaaaaax: KARK : Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjetil Halvorsen Posted May 15, 2006 Share Posted May 15, 2006 Er det mange som skal oppover på torsdag? Regner med at det kunn er for å få mer tid til å fukte strupen som er grunnen til tidlig avreise? Eller er det noe program på fredag? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted May 15, 2006 Share Posted May 15, 2006 Er det mange som skal oppover på torsdag? Regner med at det kunn er for å få mer tid til å fukte strupen som er grunnen til tidlig avreise? Eller er det noe program på fredag? "programmet" er vel sosialt samvær, også får hver enkelt legge hva de vil i det.. Jeg kommer ikke på torsdag, men siden det er en fridag vil jeg tro du ikke blir alene der. Ser ut som det blir tur/retur sverige den dagen, og et skikkelig stress med å pakke ut/inn diverse rot på torsdag kveeeeeeeld og fredag før jobb. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 2271 Posted May 15, 2006 Share Posted May 15, 2006 Hmmm... Ble litt usikker jeg... Når reiser vi fra Stavanger, Frode Larsen?? Har fri både torsdag og fredag jeg, så for meg blir det akkurat det samme! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thor-Egil Andersen Posted May 15, 2006 Author Share Posted May 15, 2006 Grunnen til at vi drar oppover torsdag er vel først og fremst at det er endel som skal ordnes ifbm selve treffet, Hovedstyret og Lokallag Oslo har altid dratt oppover torsdag for å forberede treffet best mulig. Har jo blitt en liten knert torsdags kveld også... F.... merker at jeg ikke er helt klar i nøtta etter narkosen enda..skriver så mye feil..hehe. må rette på nesten alt jeg skriver jo.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geggi Posted May 15, 2006 Share Posted May 15, 2006 Gikk operasjonen greit? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frode Posted May 16, 2006 Share Posted May 16, 2006 Når reiser vi fra Stavanger, Frode Larsen?? Har fri både torsdag og fredag jeg, så for meg blir det akkurat det samme! Planen er å reise Fredag morgen ca kl 0900 fra Jhos Lunde på Forus, dvs rett ved den "nye" shell-stasjonen på Forus. Møtes der kvart på slik at avgang blir 0900 presis. I følge ferjen så går det en 0940, da må vi være igang minst 0910 for å rekke denne, da det tar ca 30min fra Forus til Årsvågen på Rennesøy.. Torsdag blir da pakking og rengjøring.... Det er selvsagt mulig for de som ønsker å reise på Torsdag, men slik jeg har forstått det så er flertallets ønske å reise fredag morgen. Tror det er ihvertfall 2-3 stk som kommer til å mekke hele torsdagen.... =D> Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronnie Westpold Posted May 16, 2006 Share Posted May 16, 2006 Er det mange som skal oppover på torsdag? Regner med at det kunn er for å få mer tid til å fukte strupen som er grunnen til tidlig avreise? Eller er det noe program på fredag? Pleier å være veldig trivelig på Torsdagene. Alle sammles til Pizza og et par pilser på kvelden. Får brukt noe av torsdagen og hele fredag formiddag til å slappe av å pusse smykket slik at alt er klart før "alle" kommer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thor-Egil Andersen Posted May 16, 2006 Author Share Posted May 16, 2006 Geggi: Opperasjon gikk fint, og fort. Merker at jeg tok oppersajon på privatklinikk. Møtte opp 13.00 våknet opp 14.00 ferdig opperert, Madammen kom og hentet meg 15.00. Ikke mye venting og somling der i gården... Gleder meg til Gol nå... Kjedelig å sitte hjemme med benet rett ut på en puff/pall. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geggi Posted May 16, 2006 Share Posted May 16, 2006 Geggi: Opperasjon gikk fint, og fort. Merker at jeg tok oppersajon på privatklinikk. Bra at det gikk smertefritt! Men er du heeelt sikker på at narkosen ikke sitter i ennå? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thor-Egil Andersen Posted May 17, 2006 Author Share Posted May 17, 2006 Nei.... føles som i narkose enda... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olav Posted May 17, 2006 Share Posted May 17, 2006 He-he.. Har du tatt påfyll? :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thor-Egil Andersen Posted May 17, 2006 Author Share Posted May 17, 2006 :lol: Trykkleif ja... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thor-Egil Andersen Posted May 19, 2006 Author Share Posted May 19, 2006 Under en uke igjen nå........ Gleder meg sinnsykt...... I morgen skal rutene sotes Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronnie Westpold Posted May 19, 2006 Share Posted May 19, 2006 3 dager igjen å jobbe, 2 dager på byen og 1 dag fyllesyk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thor-Egil Andersen Posted May 19, 2006 Author Share Posted May 19, 2006 :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted May 19, 2006 Share Posted May 19, 2006 Det er masse kollisjoner for meg denne gangen, så meg ser dere ikke før natt til lørdag. Hvis det er noen som er "våkne" da... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronnie Westpold Posted May 19, 2006 Share Posted May 19, 2006 Det er masse kollisjoner for meg denne gangen, så meg ser dere ikke før natt til lørdag. Hvis det er noen som er "våkne" da... :supz: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts