Jump to content

Noen som har montert disse?

Guest amorino

Hvite skiver - sorte skiver - hva synes du?  

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Guest amorino

Har snakket så vidt om dette tidligere - men min overdrevne iver etter å gjøre bilen som "meg" som mulig - så er det nå mer alvor denne gangen! Så om noen har montert disse "selvlysende skivene" eller kjenner til de - om noen har en formening om stygt/pent; go ahead! - så vil jeg gjerne se bilder eller høre fra dere?

Tror hvite skiver kan være ganske stilig i et svart interiør. Ser jo på w211 at de med hvite skiver der er riktig så finew202guages.jpg

Guest Espen

5037141_332620_1_1_880l_2.jpg

Det er levert hvite fra fabrikk på CLK Sport, i allefall en god del av dem. Pent er det, men jeg er sær og synes du skal holde deg til de sorte. Det hvite passer bedre på en CLK, litt sportspreget hvis du skjønner hva jeg mener.

Guest amorino

Den midtkonsollen på CLKen kan oser vel ikke akkurat luksus og MB? Den så litt "Mitsubishi" ut (uten å fornærme noen)...?

Guest Espen

Nå fikk du se et dårlig bilde. CLK Sport er levert med carbon-dekaler istedet for treverk. Jeg liker treverket bedre, men det er litt stilig også med carbon. Skal innrømme det. Men her er det et bedre bilde, fortsatt Mitsubishi preg??? :wink:

1_1112211971465.jpg

En ting er i hvertfall sikkert. Karbon-paneler er stygt, stygt, stygt! Kunne i det minste ha putta inn børsta stål/alu?! Mulig bare jeg som er for gammel. De hvite instrument skivene var forresten litt kule. Enten sånne hvite skiver eller behold sort og monter alu-ringer rundt meterene.

Nå fikk du se et dårlig bilde. CLK Sport er levert med carbon-dekaler istedet for treverk. Jeg liker treverket bedre' date=' men det er litt stilig også med carbon. Skal innrømme det. Men her er det et bedre bilde, fortsatt Mitsubishi preg??? :wink:

[/quote']

Helt enig med Amorina. Det midtkonsollet der så rett og slett billig ut. Ser ut som det er klistra på i ettertid, og dårlig integrert i resten av bilen.

Når det gjelder farge på skivene, tror jeg helst jeg ville holdt meg til orginalt, men inrømmer at de er litt småtøffe.

Guest amorino

Sorry, Johan!

Men slik er smaken, vet du. Jeg synes carbon kan være veldig stilig - og jeg synes CLK er en lekker bil. Men akkurat midtkonsollen ser ikke bra ut i mine øyne... Jeg synes den er for "rund" og hele sammensetningen blir feil!

Men hva faen gjør vel det - når tråden dreide seg om hvite skiver. Det har du, det ser bra ut, det vil jeg også ha! Og hvis noen pusher meg en CLK så skal jeg bli fornærma jeg også - om noen slenger med leppa om midtkonsollen min!! :lol:

Guest Espen

@Johan: Har du ettermontert til hvit instrumentbakgrunn? For hvit instrumentbakgrunn ble vel bare levert til Sport og de kom vel ikke som 2001-2002 utgave?

Guest Johan Stub

Med mine 438 tommeltotter har jeg selvfølgelig ikke gjort noe med skivene. Jeg ante ikke at det gikk ann en gang...

Min midtkonsoll er dekket med en aldeles nydelig lønn som har fått mange lag med lakk.

At noen kan snakke negativt om CLK er jeg med på, men å bruke ord som Mitsubishi...

Et sted går det en grense og dette er skikkelig ballespark! :wink:

At noen kan snakke negativt om CLK er jeg med på' date=' men å bruke ord som Mitsubishi...

Et sted går det en grense og dette er skikkelig ballespark! :wink:[/quote']

Det er jeg helt enig i, har full sympati med deg, Johan og andre 208 eiere :wink: Fy skam seg... :twisted:

Guest amorino

Da kan jeg jo si at dette ser bedre ut enn carbon:

4607925_9_0_bilde_2215.jpg

Om det er noen trøst, da...

PS! Hadde Mitsubishi som firmabil en rekke år, og har kjørt flg. modeller; Colt, Lancer, Carisma, Galant, Spacewagon, Spacerunner og sikkert noen til! Ikke et vondt ord - eller jo; knirk, knirk, knirk, knirk (les: interiør i bevegelse) og generelt høyt støynivå. Ellers mye grei bilkjøring - spes; Spacerunner!!

Guest CLK 230
Den midtkonsollen på CLKen kan oser vel ikke akkurat luksus og MB? Den så litt "Mitsubishi" ut (uten å fornærme noen)...?

Har du samme formening om 209 konsollen også?

2_1020655848.jpg

Synes den er helt knall rå jeg!

--------------------------------------------------

Hadde 208 før også jeg' date=' med tre interiør da, men avantgarde interiøret er også fint på 208 synes jeg

Johan og andre 208 eigere! Dere har en knall bil, ikke la noen andre fortelle dere noe annet 8)

[img']http://cache.finn.no/mmo/4771728_6_0_p1010045.jpg[/img]