Thor-Egil Andersen Posted May 4, 2006 Share Posted May 4, 2006 Hei alle "nerder" Har i dag en T630, kamera på den er ikke spesielt bra for å si det pent. Vurderer å kjøpe meg ny mobil. Skal være en bra mobiltlf med best mulig kamera på. MP3 trenger jeg ikke, så det er ikke så farlig, men vet at man nesten ikke får tlf uten i dag Noen som har tips til tlf med best mulig kamera. Glemmer altid digitalkamera når jeg skal på f.eks Hellerudsletta og andre treff På forhånd takk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olav Posted May 4, 2006 Share Posted May 4, 2006 Jeg har brukt Sony Ericsson K 750i en stund nå, og den har meget bra kamera. Kan maile deg et bilde så du får se. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RuneT Posted May 4, 2006 Share Posted May 4, 2006 SE k750i er bra, spørsmålet er hvor bra du vil ha det. Jeg har bestilt Nokia N80 som kommer i butikkene i slutten av mai. Se her: http://www.nokia.no/support/phones/n80/index.php Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thor-Egil Andersen Posted May 4, 2006 Author Share Posted May 4, 2006 Intresant Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 1042 Posted May 5, 2006 Share Posted May 5, 2006 har hatt 750 i ca ett år nå og er kjempefornøyd med mesteparten av den.. Litt misfornøyd med funksjonen på joysticken av og til. hender den tuller seg litt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted May 5, 2006 Share Posted May 5, 2006 har hatt 750 i ca ett år nå og er kjempefornøyd med mesteparten av den.. 750 må i hvertfall ikke sammenliknes med 700i. 700 = skrot . Det kameraet er virkelig bare til nødbruk. Tror det har noe med hvordan bildene lagres, for de ser helt fine ut på den vesle skjermen inntil de lagres, men når så det lagrede bildet vises er det mye dårligere. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thor-Egil Andersen Posted May 5, 2006 Author Share Posted May 5, 2006 Vurderer nå en Nokia N80 eller en N93... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frode Posted May 5, 2006 Share Posted May 5, 2006 Jeg hadde valgt N93 pga at dispayet blir skult når den foldes sammen, da unngår du slitasje på displayet, det er irriterende med mange mobiler at displayet står slik til at det blir fort slitt slik at en ikke ser en dritt etter bare noen måneder.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RuneT Posted May 5, 2006 Share Posted May 5, 2006 Jeg hadde valgt N93 pga at dispayet blir skult når den foldes sammen, da unngår du slitasje på displayet, det er irriterende med mange mobiler at displayet står slik til at det blir fort slitt slik at en ikke ser en dritt etter bare noen måneder.... Dette er et problem på min T610, men jeg håper da dette er blitt bedre i løpet av 3 år siden det er et kjent problem med fargeskjermer?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geggi Posted May 11, 2006 Share Posted May 11, 2006 Noen som har erfaring med Qtec 9100? Vurderer en slik. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 2271 Posted May 11, 2006 Share Posted May 11, 2006 Jeg vurderer seriøst Nokia 8800... Den er jo bare HEEELT rå! Da slipper jeg kanskje å knuse display-glasset (altså dekselet sitt glass), som nå har vært ødelagt mer enn 1,5 år på min nåværende tlf.... Men, da får vi i såfall vente til feriepengene er på bok.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olav Posted May 11, 2006 Share Posted May 11, 2006 Jeg kjøpte meg Nokia 6280 forleden. Meget godt fornøyd. Trengte 3G-telefon for å bruke den som modem siden jeg er på farten store deler av dagen. Vurderer sterkt å kutte ut ADSL'n og bruke kun denne. Mye kjappere enn ISDN, som faktisk var en stor revolusjon den gang det kom. Men kameraet er dårligere enn på Ericsson. Et klart bevis på at det ikke er bare megapiksler det handler om. Begge har to megapiksler, men det virker nok som om K 750i har bedre optikk. Den kunne jeg ta et skarpt bilde av et ID-kort med, men på nokia'n blir det bare grøt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geggi Posted May 14, 2006 Share Posted May 14, 2006 Noen som har erfaring med Qtec 9100? Vurderer en slik. Det ble forresten en Qtek 8310, da 9100 var litt for stor synes jeg (til å ha i lommen). Ville vel egentlig helst fortsatt med Siemens som jeg har hatt meget bra erfaring med de siste årene med flere mob.telefoner. Dessverre har Nordialog som er vår leverandør sluttet med det merket..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RuneT Posted May 24, 2006 Share Posted May 24, 2006 Nå er den i nærheten! Se her: http://www.dinside.no/php/art.php?id=304475 Får nå oppgitt ca 1.juni som leveringsdato på min bestilling (bestilte 4 april). Skal bli artig å prøve Min T810 er i ferd med å brute sammen, så dette var på tide.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts