FrodeS Posted May 3, 2006 Share Posted May 3, 2006 Jeg lurer på om vi skal opprette en god gammeldags mailingliste som folk kan melde seg inn og ut av selv. F.eks. på Yahoo groups er det enkelt å opprette mailinglister. Det er vel ikke verdt å la trådene skli ut nå. Da forsvinner vel hele greia før man vet ordet av det .. Er det ikke allerede en mailingliste for Oslo? Kan denne "konverteres" til en yahoo-liste før man sender ut info om at de som er på den kan melde seg av igjen hvis de vil? Jeg er nok ikke den eneste som hadde satt pris på en liten reminder om diverse arrangementer noen dager før de skjer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted May 3, 2006 Share Posted May 3, 2006 Er det ikke allerede en mailingliste for Oslo? Kan denne "konverteres" til en yahoo-liste før man sender ut info om at de som er på den kan melde seg av igjen hvis de vil? Jeg må sende ut invitasjoner og så må folk melde seg på selv. Jeg kan legge til folk med yahoo selv, men bare 10 om dagen. Group Email Addresses Subscribe: mbe_oslo-subscribe@yahoogroups.com Unsubscribe: mbe_oslo-unsubscribe@yahoogroups.com List owner: mbe_oslo-owner@yahoogroups.com Enn så lenge kan bare jeg poste noe til listens mottakere. Jeg sender ut invitasjonspost så fort jeg får en oppdatert medlemsliste. I mellomtiden kan de som vil være med bare sende en tom e-mail til mbe_oslo-subscribe@yahoogroups.com Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted May 3, 2006 Author Share Posted May 3, 2006 Jeg ser jeg traff veldig bra med hvor jeg postet follow-up igjen :? Sender du ut invitasjonen til den "gamle" mailing-lista? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted May 3, 2006 Share Posted May 3, 2006 Sender du ut invitasjonen til den "gamle" mailing-lista? Sender til alle medlemmer som er registrert med adresse i oslo regionen. Hittil er vi 2 medlemmer på listen. Meg og deg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts