Guest Michael Nielsen Posted June 22, 2003 Posted June 22, 2003 Vanskelig hvis en skal velge étt land. Personlig synes jeg SAAB, Volvo, Opel og Volkswagen nesten utelukkende lager kjedelige/mindre pene biler. Audi har mye jeg heller vil kalle stygt enn kjedelig.Mye kjedelig fra Japan også, men de glimter da til av og til. Korea er kanskje heller ikke kjent for å være "bildesignets hjemland" Frankrike er heller ikke til å komme utenom - enkelte nye Peugeot-modeller synes jeg er ganske fine, men ellers er det mye som er både kjedelig og lite pent fra den kanten. Uansett blir det en smaksak. Quote
Guest kodvaag Posted June 22, 2003 Posted June 22, 2003 Det å svare Tyskland, vil det medføre henrettelse eller bare tortur? Quote
Guest Avantgarde Posted June 23, 2003 Posted June 23, 2003 Når jeg skriver tyskland så utelukker jeg selfølgelig MB. tror ikke at noen som mener at MB har laget de kjedeligste bilene hører hjemme her. Quote
Recommended Posts